Διάσημη δίαιτα….

Αυτά τα όμορφα κορίτσια μας έχουν καταστρέψει… Τις βλέπεις έτσι όμορφες και λαμπερές, σου λένε και δυο τρία πράγματα που κάνουν και διατηρούνται όμορφες και ξεκινάμε και εμείς ευθύς αμέσως.. Όπως για παράδειγμα αυτή η δίαιτα της αγαπημένης Ζέτας Μακρυπούλια η οποία κυκλοφορεί στο διαδίκτυο..

Τι λέτε πάμε να την δοκιμάσουμε;;;;

Δευτέρα

Πρωινό: Καφές χωρίς ζάχαρη και ένα τοστ από μαύρο ψωμί μόνο με γαλοπούλα..

Δεκατιανό: Μια μπάρα δημητριακών

Μεσημεριανό: Ψητό μπιφτέκι από κοτόπουλο και μια μαρουλοσαλάτα με ελάχιστο λάδι.

Απογευματινό: Λίγη μαύρη σοκολάτα

Βραδινό: Ένα γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά με 1 κουταλιά μέλι και λίγα καρύδια.

Τρίτη

Πρωινό: Ένα ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι και ένα γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και δημητριακά.

Δεκατιανό: Ένα μήλο

Μεσημεριανό: Μία μερίδα μακαρόνια με κόκκινη σάλτσα ( χωρίς τυρί) και μια σαλάτα ρόκα με ελάχιστο ελαιόλαδο.

Τετάρτη

Πρωινό: Καφές χωρίς ζάχαρη και ένα γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά με ένα κομμένο μήλο.

Δεκατιανό: Λίγα αμύγδαλα

Μεσημεριανό: Μια μερίδα φασολάκια

Απογευματινό: Λίγη μαύρη σοκολάτα

Βραδινό: Ένα τοστ με μαύρο ψωμί και γαλοπούλα.

Πέμπτη

Πρωινό: Ένα ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι και μια μπάρα δημητριακών.

Δεκατιανό: Ένα μήλο

Μεσημεριανό: Ένα ψητό μπιφτέκι κοτόπουλου και μία σλάτα μπρόκολο με λίγο ελαιόλαδο.

Απογευματινό: Λίγα αμύγδαλα

Βραδινό: Ένα γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά με μια κουταλιά μέλι και λίγα καρύδια.

Παρασκευή

Πρωινό: Καφές χωρίς ζάχαρη και ένα γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά με δημητριακά.

Δεκατιανό: Μία μπάρα δημητριακών.

Μεσημεριανό: Μία μερίδα αρακά.

Απογευματινό: Μία μικρή μαύρη σοκολάτα

Βραδινό: Ένα τοστ με μαύρο ψωμί και γαλοπούλα.

Σάββατο

Πρωινό: Ένα ποτήρι φυσικό χυμό πορτοκάλι και μια μπάρα δημητριακών.

Δεκατιανό: Λίγα αμύγδαλα

Μεσημεριανό: Μια μερίδα ψητό κοτόπουλο και μία σαλάτα ρόκα με λίγο ελαιόλαδο.

Απογευματινό: Μία μικρή μαύρη σοκολάτα.

Βραδινό: Ένα γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά με μία κουταλιά μέλι και λίγα καρύδια.

Κυριακή

Πρωινό: Ένα καφέ χωρίς ζάχαρη και μία μπάρα δημητριακών.

Δεκατιανό: Ένα μήλο και λίγα αμύγδαλα.

Μεσημεριανό: Ένα ψητό μπιφτέκι κοτόπουλου και μία σαλάτα ρόκα με λίγο ελαιόλαδο.

Απογευματινό: Μία μπάρα δημητριακών.

Βραδινό: Ένα τοστ με μαύρο ψωμί και γαλοπούλα.

Για πείτε πως σας φάνηκε;;; Δεν το λες και εύκολο πρόγραμμα ε;; Θέλει θυσίες τελικά να είσαι διάσημη…

Ελένη ♥♥

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *