Δείξε φρέσκια και λαμπερή χωρίς μακιγιάζ

Είναι γεγονός ότι το μακιγιάζ ωφελεί πολύ την κάθε γυναίκα, αφού έχει ένα μαγικό τρόπο να καλύπτει όλες τις ατέλειες της.

Και καλά όταν επιβάλλεται να βάφεσαι κάθε ημέρα λόγω και της δουλειάς σου, όταν όμως δε θες να βάφεσαι κάθε ημέρα, σίγουρα θα αναρωτιέσαι πως μπορείς να δείχνεις φρέσκια και λαμπερή ακόμα και χωρίς μακιγιάζ..

Αν στη σκέψη και μόνο να βγεις πρωι και χωρίς μακιγιάζ τρομοκρατείσαι, μην ανησυχείς καθώς με τα παρακάτω κόλπα που σου προτείνω, το αποτέλεσμα να δείχνεις εξίσου λαμπερή ακόμα και άβαφη είναι εγγυημένο!

Γυμνάσου

Όσο τρομακτικό κι αν ακούγεται το να ξυπνάς μία ή δύο ώρες νωρίτερα για να πας στο γυμναστήριο, το αποτέλεσμα είναι εγγυημένο. Αν πάλι δεν είσαι εγγεγραμμένη σε γυμναστήριο ή είναι κλειστό λόγω ώρας, μπορείς να κάνεις τρέχοντας, με το ποδήλατο ή με γρήγορο βάδισμα τον γύρο του τετραγώνου σου πριν ντυθείς για τη δουλειά.

Φόρα χρώμα

Τα πρωινά που σέρνεσαι δεν είναι η στιγμή για να φορέσεις ουδέτερα χρώματα. Άρα πες όχι στο μαύρο και σε άλλες σκούρες αποχρώσεις. Αντίθετα διάλεξε να φορέσεις αποχρώσεις του μπλε, ροζ, μοβ, γαλαζοπράσινα, κόκκινα με μπλε βάση ή καθαρό λευκό, κίτρινα, πορτοκαλί, καφέ, γλυκό λεμονί, χακί και βαθιά πράσινα, κόκκινα με πορτοκαλί βάση ή ιβουάρ.

11479729695553-MsTaken-Women-Cream-Coloured-Floral-Printed-A-line-Dress-4391479729695147-1Πλύσου με παγωμένο νερό

Πλένοντας το πρόσωπό σου με παγωμένο νερό μόλις ξυπνήσεις, σοκάρει τον εγκέφαλό σου και ανοίγει τα μάτια σου.

Αν είσαι αρκετά γενναία μπορείς επίσης να δοκιμάσεις να γυρίσεις το ντους στην πιο κρύα ρύθμιση για 10 δευτερόλεπτα προτού βγεις.

Φόρεσε σκουλαρίκια

Το σωστό ζευγάρι σκουλαρίκια π.χ σε ανοιχτό πράσινο χρώμα, σμαραγδί, τιρκουάζ ή του αμέθυστου θα τραβήξουν την ανεπιθύμητη προσοχή από εκείνα τα κουρασμένα μάτια.

statement-earringsΠίνε νερό

Το νερό ενυδατώνει τα όργανα και τον εγκέφαλό μας, έτσι όχι μόνο θα νιώθεις πιο ξύπνια αλλά και θα φαίνεσαι. Επιπλέον, όλες εκείνες οι βόλτες μέχρι τον ψύκτη (και την τουαλέτα!) θα σε κρατήσουν σε κίνηση.

Άφησε κάτω το κινητό τη νύχτα

Σύμφωνα με ερευνητές στο Lighting Research Center στο Rensselaer Polytechnic Institute, οι γυναίκες που περνούσαν δύο ώρες χρησιμοποιώντας συσκευές που φωτίζονται με LED -όπως ένα iPhone ή iPad— είχαν αντίστοιχη μείωση στα επίπεδα της μελατονίνης.

Φάε (ή μύρισε!) ένα γκρέιπφρουτ ή ένα πορτοκάλι ή ένα λεμόνι

Ενώ οι τροφές με λευκό αλεύρι και με πολλή ζάχαρη το πρωί θα σε ρίξουν, τα εσπεριδοειδή θα σε ανεβάσουν καθώς είναι γεμάτα με βιταμίνη C και μπορεί να αυξήσουν την ενεργητικότητα και την εγρήγορσή σου.

Φόρεσε σκούρα γυαλιά ηλίου

Αν ξυπνήσεις και νιώθεις -και φαίνεσαι- πιο πρησμένη από συνήθως, μην παραλείψεις να πάρεις ένα ζευγάρι σκούρα γυαλιά. Πέραν της κάλυψης των πρησμένων ματιών θα σε βοηθήσει.

skin-test-with-8_prong-10Κάνε τεστ αλλεργίας

Αν ξυπνάς συχνά με κουρασμένα, πρησμένα μάτια που δακρύζουν και ωχρό δέρμα μπορεί ο ένοχος να είναι μια κρυφή αλλεργία. Μια εξέταση για αλλεργίες θα μπορούσε να αποκαλύψει μια αντίδραση σε μια εποχιακή ουσία όπως η γύρη, που μπορεί να κάνει τα μάτια σου να δείχνουν συνεχώς κουρασμένα.

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *