Εγκυμοσύνη και πρωινή ναυτία: 6 τρόποι για να την μειώσετε…

Με το καλό αγάπες μου… Γιατί για να διαβάζετε το συγκεκριμένο άρθρο φαντάζομαι θα περιμένετε το μωράκι σας…

Η αλήθεια είναι ότι το μεγαλύτερο ποσοστό των εγκύων γυναικών βιώνει την πρωινή ναυτία.. Υπάρχουν και οι πιο τυχερές βέβαια που δεν καταλαβαίνουν τίποτα… Σήμερα λοιπόν στο elenifourli.com θα ασχοληθούμε με αυτές τις γυναίκες που αισθάνονται τρομερή δυσφορία ειδικά τις πρωινές ώρες.. και έχουν εμετούς και ζαλάδες..

Πάμε να δούμε παρέα τι μπορείτε να κάνετε για να αισθανθείτε καλύτερα…

Φάτε με προσοχή
Τα λιπαρά και πικάντικα τρόφιμα, καθώς και η καφεΐνη αυξάνουν τα οξέα του στομάχου, ειδικά καθώς η εγκυμοσύνη εξελίσσεται και το έμβρυο «σπρώχνει» το πεπτικό σύστημα. Κάντε μικρά, τακτικά γεύματα. Το άδειο στομάχι μπορεί να επιδεινώσει τη  ναυτία. Το στομάχι παράγει οξέα, αλλά δεν έχουν τίποτα να επεξεργαστούν, θα σας προκαλέσουν χειρότερη ναυτία.

Μείνετε σε σωματική και ψυχική εγρήγορση
Η σωματική δραστηριότητα βελτιώνει τα συμπτώματα από την πρωινή ναυτία κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης.

Βεβαιωθείτε ότι ενυδατώνεστε καλά
Είναι σημαντικό να παραμείνετε ενυδατωμένες για καλή υγεία, ειδικά κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Μπορεί να είναι δύσκολο να καταναλώσετε οκτώ ποτήρια νερό την ημέρα, ενώ βιώνετε πρωινή ναυτία, αλλά η αφυδάτωση μπορεί να επιδεινώσει το πρόβλημα.

Τσάι τζίντζερ και τσάι μέντας
Το τζίντζερ χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια στην πέψη και την μείωση της κοιλιακής δυσφορίας. Μελέτες δείχνουν ότι μπορεί επίσης να βοηθήσει στην ανακούφιση των συμπτωμάτων της ναυτίας. Το τσάι με μέντα μπορεί επίσης να βοηθήσει στην αποκατάσταση του στομάχου.

Φορέστε χαλαρά και άνετα ρούχα
Τα στενά και σφιχτά ρούχα επιδεινώνουν τα συμπτώματα της ναυτίας. Οι γυναίκες που παρουσιάζουν ναυτία κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης έχουν λιγότερα συμπτώματα, όταν φορούν χαλαρά ρούχα.

Βιταμίνες και συμπληρώματα
Τα συμπληρώματα πρέπει να χρησιμοποιούνται μόνο υπό την επίβλεψη του γιατρού σας. Εάν παίρνετε βιταμίνες, ίσως είναι καλύτερο να τις πάρετε μαζί με ένα σνακ πριν πέσετε για ύπνο. Η βιταμίνη Β6 μπορεί να βοηθήσει στη μείωση της ναυτίας. Τα συμπληρώματα σιδήρου που συχνά συνταγογραφούνται κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης μπορεί μερικές φορές να οδηγήσουν σε ναυτία.

(Υλικό από Ygeiamou.gr )

 

Ελένη ♥♥

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *