Έξυπνα κόλπα για να μη μυρίζουν τα παπούτσια μας

Είναι γεγονός ότι πολλές φορές τώρα το χειμώνα αλλά και το καλοκαίρι τα παπούτσια μας και ιδιαίτερα τα αθλητικά μας μυρίζουν πολύ άσχημα παρά το γεγονός ότι έχουμε ακολουθήσει τους στοιχειώδεις κανόνες υγιεινής.

Τα πόδια μας, άλλωστε, έχουν μισό εκατομμύριο ιδρωτοποιούς αδένες, οι οποίοι συντελούν ώστε τα βήματά μας να γίνονται πιο ευαίσθητα κάτω από υψηλές θερμοκρασίες.

Και όμως, υπάρχουν κάποιοι τρόποι για να απαλλαγούμε από τη δυσοσμία των αθλητικών μας.

Οινόπνευμα

Ψεκάστε ή ρίξτε λίγες σταγόνες οινόπνευμα στο εσωτερικό των παπουτσιών. Το οινόπνευμα θα εξουδετερώσει τις δυσάρεστες οσμές και κατά συνέπεια τα βακτήρια.

plant-sprayΜαγειρική σόδα

Γεμίστε παλιές κάλτσες με σόδα ή ένα χάρτινο σακουλάκι και βάλτε τα στο εσωτερικό του παπουτσιού. Αφήστε τα έτσι για όλο το βράδυ και το πρωί οι μυρωδιές θα έχουν μειωθεί, η τυχόν υγρασία θα έχει απορροφηθεί και θα μυρίζουν πολύ πιο ευχάριστα.

Bicarbonate in a wooden spoon

Μηλόξιδο

Το ξίδι και συγκεκριμένα το μηλόξιδο έχει την ιδιότητα να δημιουργεί όξινα περιβάλλοντα στα οποία τα βακτήρια αδυνατούν να αναπτυχθούν. Με άλλα λόγια, υπόσχεται να πάρει τις μυρωδιές μακριά από τα πόδια σας. Διαλύστε λοιπόν 1/3 φλ. μηλόξιδο σε μια λεκάνη με ζεστό νερό, βουτήξτε τα πόδια σας σε αυτό το διάλυμα για 15 λεπτά και στη συνέχεια ξεπλύνετε με κρύο νερό.

ap1_2Τζίντερ

Πολτοποιήστε ένα κομμάτι τζίντζερ και τοποθετήστε το σε ένα μαντήλι. Μετά το καθημερινό ντους σας, βουτήξτε το μαντήλι σε λίγο ζεστό νερό και, στη συνέχεια, τρίψτε με αυτό τα πόδια σας.

ginger-root-benefitsΦασκόμηλο και δεντρολίβανο

Το φασκόμηλο και το δεντρολίβανο, χάρη στις αντιμυκητιακή και αντιβακτηριακή τους δράση, περιορίζουν την παραγωγή ιδρώτα. Ετοιμάστε, λοιπόν, ένα μυρωδάτο ποδόλουτρο προσθέτοντας 1 κ.γ. αποξηραμένο δεντρολίβανο, και 1 κ.γ. φασκόμηλο σε μια λεκάνη με ζεστό νερό και μουλιάστε τα πόδια σας σε αυτό για μισή ώρα.

p1020140Γενικότερα θα πρέπει να κρατάτε τα πόδια σας καθαρά και αυτό μπορεί να επιτευχθεί με καλό πλύσιμο και ένα αρκετό καλό στέγνωμα. Ακόμα προτιμήστε βαμβακερές ή μάλλινες κάλτσες και τα παπούτσια σας να είναι από δέρμα ή από υλικό που μπορεί να αναπνέει. Τέλος μπορείτε να τους κάνετε ποδόλουτρο μέσα σε μια λεκάνη όπου θα έχετε βάλει μερικές κούπες μαύρο τσάι που θα έχετε αφήσει να γίνει χλιαρό. Αυτό μπορείτε να το κάνετε για μια εβδομάδα και τα πόδια θα σταματήσουν να μυρίζουν αλλά και να ιδρώνουν όπως πριν.

 

You May Also Like