H light εκδοχή των μπράουνις

Τα μπράουνις είναι ένα αγαπημένο γλυκό για τους περισσότερους όπως και όλα τα γλυκά που έχουν σαν βασικό τους συστατικό τη σοκολάτα. Πολλές φορές όμως κρίνεται απαγορευτικό λόγω της υψηλής αξίας τους σε θερμίδες για όσους ακολουθούν ένα πρόγραμμα υγιεινής διατροφής. Σήμερα, λοιπόν, θα δούμε μια παραλλαγή της κλασικής συνταγής των μπράουνις πιο υγιεινή με λιγότερες θερμίδες αλλά το ίδιο νόστιμη.

001

Σε μια μικρή κατσαρόλα που περιέχει 2 κ.σ. ελαιόλαδο που έχει ζεσταθεί τοποθετείτε μια σοκολάτα γάλακτος την οποία έχετε σπάσει σε μικρά κομμάτια και την ανακατεύετε μέχρι να λιώσει. Στη συνέχεια μεταφέρετε το μίγμα σε ένα μπόλ και το αφήνετε να κρυώσει. Όσο το υγρό μίγμα της σοκολάτας κρυώνει σε ένα άλλο μπολ τοποθετείτε 1 φλιτζάνι καστανή ζάχαρη, ½ φλιτζάνι κακάο σε σκόνη και ½ φλιτζάνι αλεύρι για όλες τις χρήσεις και τα ανακατεύετε με ένα κουτάλι.

Στη συνέχεια στο υγρό μίγμα σοκολάτας προσθέτετε 300 γρ. στραγγιστό γιαούρτι με 1,5% λιπαρά και 1 κ.γ. εκχύλισμα βανίλιας. Ανακατεύετε τα υλικά μέχρι να γίνουν ένα ομοιογενές  μίγμα και στη συνέχεια προσθέτετε σε αυτό σιγά σιγά το μίγμα κακάο, αλευριού και ζάχαρης. Μόλις ομογενοποιηθούν όλα τα υλικά μεταξύ τους μεταφέρετε το μίγμα σε ένα ταψί, πασπαλίζετε από πάνω με τριμμένη σοκολάτα και ψήνετε σε προσθερμασμένο φούρνο στους 200 ΟC. Σερβίρετε το γλυκό αφού περάσουν 20 λεπτά από το τέλος του ψησίματος.

002

Εύκολα και με την προσθήκη του γιαουρτιού μπορείτε να φτιάξετε αυτό το νόστιμο και υγιεινό γλυκό που μπορεί να το απολαύσει ο καθένας χωρίς τύψεις. Τώρα ξέρεις, λοιπόν, με ποιο τρόπο να τρως υγιεινά χωρίς να στερείσαι το αγαπημένο σου επιδόρπιο.

Ευθαλία Χρήστου

 

 

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *