Oι 2 «θαυματουργές» ασκήσεις για κοιλιακούς six pack!

Μπορεί να είναι ακόμα νωρίς, όμως πρέπει να ετοιμαζόμαστε σιγά σιγά, γιατί το μαγιό και η παραλία θα φτάσει πιο σύντομα από όσο περιμένουμε!

Το μόνιμο πρόβλημα κάθε γυναίκας παραμένει το τοπικό λίπος, και συγκεκριμένα στην περιοχή της κοιλιάς.

Και όμως υπάρχουν δύο ασκήσεις που μπορούν να μας κάνουν την κοιλιά μας «πέτρα»!

Πάμε να τις δούμε:

Άσκηση 1: Ακούμπησε τα χέρια σου και τα γόνατα σου στο έδαφος, σφίξε τους κοιλιακούς σου, ίσιωσε την πλάτη σου και τέντωσε το αριστερό σου χέρι και το δεξί σου πόδι ώστε να βρίσκονται σε μια ευθεία με την σπονδυλική σου στήλη. Μείνε για 1-2 δευτερόλεπτα και επέστρεψε στην αρχική σου θέση. Αυτό είναι μια επανάληψη. Εκτέλεσε 2-3 σετ των 10 επαναλήψεων για κάθε χέρι και πόδι.

Άσκηση 2: Ακούμπησε το κάτω μέρος της πλάτης σου στην μπάλα γυμναστικής και τα χέρια σου πίσω από το κεφάλι σου με ανοιχτούς αγκώνες, χωρίς όμως τα το κρατάς. Προσπάθησε, καθ’ όλη την διάρκεια της άσκησης, να διατηρείς την επαφή της μέσης σου με την μπάλα.

Αργά αργά, ξάπλωσε πάνω στην μπάλα ώστε η σπονδυλική σου στήλη να βρίσκεται σε μια ευθεία και μετά, δυναμικά, εκτέλεσε μια σύσπαση κρατώντας την ένταση της κίνησης για 1 δευτερόλεπτο. Η κίνηση πρέπει να γίνεται αργά και στοχευμένα, χωρίς η πλάτη σου να χάνει την επαφή της με την μπάλα. Είναι μια πολύ ευχάριστη και πολύ αποτελεσματική άσκηση για κοιλιακούς. Εκτέλεσε 2-3 σετ των 10-15 επαναλήψεων.

Όσο πιο γρήγορα ξεκινήσεις την προπόνησή σου, τόσο νωρίτερα θα είσαι έτοιμη για την παραλία! Πάρε ανάσα και ξεκίνα την γυμναστική! Αγάπα το σώμα σου και νιώσε καλύτερα γυμνάζοντάς το!

Κάτια

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *