Οι ώρες που πρέπει να τρώμε τα γεύματά μας αν θέλουμε να αδυνατίσουμε

Μεγάλη κουβέντα ξεστόμισα τώρα… Αδυνάτισμα.. Πω πω η αλήθεια είναι ότι μετά από δυο καραντίνες και την περίοδο των εορτών όλοι έχουμε βάλει κάποια κιλά.. και προσπαθούμε να τα χάσουμε..

Όποιο tip λοιπόν βρίσκω, με χαρά θα το μοιράζομαι μαζί σας.. γιατί και εγώ στην ίδια μοίρα είμαι αδέρφια..

Οι περισσότεροι από μας όταν θέλουμε να αδυνατίσουμε απλά ψάχνουμε να βρούμε την καλύτερη δίαιτα και συνήθως δεν δίνουμε σημασία σε άλλους παράγοντες όπως για παράδειγμα τις ώρες των γευμάτων.

Σύμφωνα με τελευταίες επιστημονικές έρευνες, όμως, για να χάσει κανείς βάρος αποτελεσματικά, δεν έχει σημασία μόνο το να προσέχει τι τρώει, αλλά και το πότε το τρώει.
Κι αν νομίζετε ότι αναφερόμαστε μόνο στο βραδινό, όπου όλοι λίγο-πολύ γνωρίζουμε ότι δεν πρέπει να γίνεται πολύ αργά, εξίσου μεγάλη σημασία (ίσως και μεγαλύτερη) έχουν και τα υπόλοιπα γεύματα και ειδικά το μεσημεριανό.

Τι ώρα πρέπει να τρώμε πρωινό

Το πρωινό είναι το σημαντικότερο γεύμα της ημέρας είτε είμαστε σε δίαιτα, είτε όχι. Για αυτό πρέπει να είναι πλούσιο σε ενέργεια και σε καλά λιπαρά. Ωστόσο, έχει κι αυτό την ώρα του.
Σύμφωνα λοιπόν με τις τελευταίες μελέτες για να είναι αποτελεσματικό ένα πρόγραμμα διατροφής πρέπει να τρώμε το πρωινό μας αυστηρά μεταξύ 7 και 7:30 κάθε πρωί.

Ξεκινήστε λοιπόν πρωί πρωί δυναμικά με ένα πλούσιο και υγιεινό πρωινό για να έχετε όλη την ενέργεια που θα χρειαστείτε μέσα στη μέρα. Εννοείται πως μέχρι να έρθει η ώρα του μεσημεριανού, θα φάτε και ένα ενδιάμεσο γεύμα, το λεγόμενο δεκατιανό.

Τι ώρα πρέπει να τρώμε μεσημεριανό

Όσο υπερβολικό κι αν σας φανεί είναι πολύ σημαντικό να τηρούμε την ώρα του μεσημεριανού, ειδικά όταν κάνουμε δίαιτα.
Ακόμη κι αν δεν τηρήσαμε τις ώρες του πρωινού ή του ενδιάμεσου δεν πρέπει για κανέναν λόγο να τρώμε μεσημεριανό μετά τη 1 το μεσημέρι. Μάλιστα η ιδανική ώρα είναι μεταξύ 12:30 και 1.00 Ο λόγος είναι ότι εκείνη την ώρα η έκκριση κορτιζόλης στον οργανισμό μας είναι ιδιαίτερα αυξημένη. Αυτό σημαίνει ότι όσο καθυστερούμε το γεύμα μας, αυτό θα έχει δύο πολύ σημαντικές επιπτώσεις.
Η πρώτη αφορά στις επιλογές που θα κάνουμε όταν καθίσουμε τελικά στο τραπέζι, μιας και έχει αποδειχθεί ότι όταν είμαστε πεινασμένοι επιλέγουμε λιπαρές και ενεργοβόρες τροφές.
Η δεύτερη επίπτωση έγκειται στο ότι αν καθυστερήσουμε το γεύμα μας, θα πεινάμε όλη μέρα με αποτέλεσμα να τσιμπολογάμε συνεχώς και άρα να παχαίνουμε.

Τι ώρα πρέπει να τρώμε βραδινό

Αν και πολλοί διαιτολόγοι λένε ότι δεν έχει σημασία η ώρα του βραδινού, αλλά η σύσταση του, εντούτοις και η ώρα παίζει ρόλο. Ιδανικά πρέπει να δειπνούμε περίπου 3 ώρες μετά το απογευματινό σνακ, δηλαδή το αργότερο στις 8, και σίγουρα 2-3 ώρες πριν τον ύπνο.
Ξέρω οι περισσότεροι θα σκεφτούν ότι δεν μπορούν να είναι απόλυτα τυπικοί στις ώρες γιατί δουλεύουν ή κάνουν κάτι άλλο την συγκεκριμένη ώρα… Ας προσπαθήσουμε τουλάχιστον να είμαστε πιο κοντά στις ώρες των γευμάτων μας…

( Πληροφορίες από  Coolweb.gr )

 

Ελένη ♥♥

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *