Αν περνάς πολλές ώρες καθιστός δες πώς θα βελτιώσεις τη στάση του σώματος σου!

H καλή στάση σώματος είναι ευεργετική τόσο για την υγεία όσο και για την ψυχολογία μας. Η σωστή στάση βοηθά τους μύες να δουλεύουν αποτελεσματικά και προλαμβάνει παθήσεις, όπως η αρθρίτιδα! Ωστόσο, αν λόγω δουλειάς περνάμε πολλές ώρες σε ένα γραφείο (ιδιαίτερα λόγω πανδημίας, όπου πολλοί δουλεύουμε από το σπίτι), καταστρέφουμε τη στάση του σώματος μας! Καταλήγουμε να πονάμε στη μέση, στην πλάτη και τα πόδια και να νιώθουμε εντελώς άτονους τους μύες μας!  Τι κάνουμε για αυτό;


Αν η δουλειά μας περιλαμβάνει υπολογιστή είναι απαραίτητο να προμηθευτούμε μία βάση για την οθόνη μας, με σκοπό να την έχουμε ακριβώς στο ύψος των ματιών μας! Το να σκύβουμε συνεχώς για να κοιτάξουμε την οθόνη μας μπορεί να μας προκαλέσει πόνους στην πλάτη και το λαιμό!

Καλό είναι να μην καθόμαστε σταυροπόδι, αλλά να έχουμε τα πόδια μας στην ευθεία των ώμων και τα πέλματα να ακουμπάνε στο έδαφος!

Κάνε διαλείμματα από το… καθισιό. Ανά διαστήματα να σηκώνεσαι από την καρέκλα σου και περπάτησε στο χώρο γύρω σου για λίγο. Μια καλή ευκαιρία για αυτό είναι αν πρέπει να απαντήσεις στο τηλέφωνο!

Τεντώσου! Ίσως το πιο σημαντικό βήμα αν θέλουμε να έχουμε μία καλή στάση σώματος παρόλο που περνάμε πολλές ώρες καθιστοί! Ο οργανισμός μας, μας κάνει να νιώθουμε την ανάγκη να τεντωθούμε, οπότε μην αντιστέκεσαι. Κάνε μερικές βασικές ασκήσεις stretching στο γραφείο και θα νιώσεις αμέσως ανακούφιση, ενώ παράλληλα θα ανανεωθείς και θα σου ανέβει η ψυχολογία!

 

Παρασκευή

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *