Ποια είναι η ιδανική προπόνηση για σώμα και πνεύμα;;;;;

Η αλήθεια είναι ότι τον τελευταίο καιρό με όλες αυτές τις απαγορεύσεις εσείς που είχατε συνηθίσει να πηγαίνετε γυμναστήριο κάθε μέρα περνάτε ένα ζόρι… Ακόμα και εγώ που δεν είμαι της γυμναστικής .. μπορώ να καταλάβω πόσο σας λείπει το γυμναστήριο, τα όργανα, ο διάδρομος.. τα βαράκια κλπ.. και αναφέρομαι και σε αγόρια καις σε κορίτσια…

Επειδή όλα αυτά θα τελειώσουν σε λίγες μέρες , πάμε να δούμε παρέα την ιδανική προπόνηση που πρέπει να κάνουμε όλοι, για να μας βοηθήσει όχι μόνο στο σώμα αλλά και στο πνεύμα…

Έρευνες έδειξαν ότι η τακτική αερόβια άσκηση είναι ευεργετική και για τον εγκέφαλο, βελτιώνοντας τη μνήμη, την προσοχή και τη μάθηση.

Τα ευρήματα βασίζονται σε πολλαπλά πειράματα στα οποία συμμετείχαν 128 άτομα των οποίων ο εγκέφαλος παρακολουθήθηκε μετά από αεροβική άσκηση σε στατικό ποδήλατο και σε διάδρομο, που κυμάνθηκε από συνεχή άσκηση μέτριας έντασης έως διαλλειματική άσκηση υψηλής έντασης.

Οι ερευνητές διαπίστωσαν ότι οι μεγαλύτερες αλλαγές στη νευροπλαστικότητα (στην ικανότητα του εγκεφάλου να επαναφέρει ή να τροποποιεί τις νευρικές συνδέσεις του) συνέβησαν με τα δύο παραπάνω σχήματα άσκησης.

Αντιθέτως, η αεροβική άσκηση διαρκείας σε υψηλή ένταση, μπορεί να αυξήσει την ορμόνη του στρες, την κορτιζόλη, εμποδίζοντας έτσι τα θετικά αποτελέσματα για τον εγκέφαλο, καθώς εμποδίζει τις νευροπλαστικές αποκρίσεις και τη νευρική συνδεσιμότητα.

Στη μελέτη αναφέρεται επίσης ότι οι άνθρωποι που ασκούνται τακτικά έχουν μεγαλύτερη νευρική συνδεσιμότητα από εκείνους που κάνουν καθιστική ζωή, κάτι μάλλον αναμενόμενο.

Επομένως το συχνό στατικό ποδήλατο ή ο διάδρομος για 20 λεπτά, με την ένταση να κυμαίνεται από το 50% στο 90%, ένα είδος διαλειμματικής προπόνησης, ή 25 λεπτά συνεχούς αερόβιας άσκησης μέτριας έντασης είναι μια συνήθεια που μπορεί να βελτιώσει τόσο το σώμα όσο και το πνεύμα σας.

(Υλικό από https://ygeiamou.gr/ )

Ελένη ♥♥

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *