Ποια φαγητά μας θωρακίζουν από ιώσεις;

Αν κάτι πρέπει να προσέχουμε τον χειμώνα, ιδίως τώρα που είναι γιορτές και βρισκόμαστε συχνότερα σε μέρη με κόσμο, είναι να μην αρρωστήσουμε!

Πρέπει να προσέχουμε το ανοσοποιητικό μας και να κρατάμε δυνατό τον οργανισμό μας, για μην καταβάλλεται και να μην είναι επιρρεπείς στα μικρόβια!

Η διατροφή παίζει τον κυριότερο ρόλο σε αυτό και υπάρχουν τροφές που μας τονώνουν πολύ.

Ποιες τροφές χρειάζεσαι και τι πρέπει να παίρνεις από αυτές;

Ωμέγα 3, σίδηρο, βιταμίνη C και φυσικά φυλλικό οξύ είναι αυτά που «κυνηγάμε» στα φαγητά μας!

Κάθε τροφή έχει να μας δώσει απαραίτητα στοιχεία για τον οργανισμό μας. Όμως ποιες είναι οι απόλυτα απαραίτητες για την σωστή υγεία;

Πρέπει να ξεχωρίσεις τα κρέατα που θα τρως. Το συκώτι είναι απαραίτητο για να ανεβάσεις τα επίπεδα του σιδήρου σου. Το μοσχαρίσιο κρέας επίσης. Τα δημητριακά, οι ξηροί καρποί αλλά και το γάλα είναι επίσης σημαντικές τροφές, αφού δίνουν σε μικρότερη ποσότητα στοιχεία που ανεβάζουν τον σίδηρο, αλλά και το φυλλικό οξύ.

Τα πορτοκάλια είναι η βασική πηγή της βιταμίνης C, αυτό όμως που δεν ήξερες είναι πως τα ακτινίδια έχουν ακόμα περισσότερα στοιχεία που μας δίνουν βιταμίνη C.

O σολομός είναι απαραίτητος για να προσλάβεις Ωμέγα 3. Αν συνδυάσεις τον σολομό με εσπεριδοειδή θα πετύχεις ένα φαγητό-ασπίδα για την υγεία σου!

Μόλις βάλεις το πρόγραμμα στην διατροφή σου, δεν θα χρειάζεται καν να σκέφτεσαι τι απαιτείται να τρως. Ξεκίνα την μέρα σου με ένα γενναιόδωρο ποτήρι χυμό πορτοκαλιού και κάνε τις σωστές επιλογές για μεσημεριανό φαγητό και βραδινό!

Κάτια

 

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *