Σταμάτα τώρα τις τροφές που σε κάνουν να πεινάς περισσότερο!

Ποια από εμάς δεν νιώθει απίστευτη πείνα πολλές φορές μέσα στο μήνα, ακόμα και όταν μόλις έχει φάει. Το λεγόμενο τσιμπολόγημα είναι μεγάλη μας αγάπη και πολλές φορές το κάνουμε χωρίς να έχουμε συναίσθηση ότι κάνουμε κακό στην δίαιτά μας αλλά και στην υγεία μας.

Πως όμως μπορούμε να το περιορίσουμε;

Εκτός από το να προσέχεις την διατροφή σου και να ελέγχεις την ανάγκη σου για σνακ, ιδίως λίγο πριν την περίοδό σου, καλό θα ήταν να αποφεύγεις τροφές που σε κάνουν να πεινάς περισσότερο μετά από λίγο.

Ποιες είναι αυτές;

Το ψωμί είναι ο πρώτος και ο κύριος ένοχος. Πριν φάμε σίγουρα τρώμε μια φετούλα ψωμί για να μας κόψει την πείνα. Αντιθέτως όμως μας μεγαλώνει την όρεξη και τρώμε περισσότερο. Πολύ απλά γιατί η αίσθηση κορεσμού είναι εντελώς περιστασιακή.

Τα γλυκά είναι η πρώτη μας σκέψη όταν νιώθουμε πείνα, τουλάχιστον για τις περισσότερες. Όμως η ζάχαρη έχει την δυνατότητα να μας ρίχνει απότομα τα επίπεδα γλυκόζης στο αίμα με αποτέλεσμα μετά από λίγο να έχουμε τεράστια όρεξη για φαγητό.

Τα πολύ αλατισμένα φαγητά μπορούν επίσης να προκαλέσουν πείνα. Για δύο βασικούς λόγους. Πρώτον γιατί μπορεί να μην θέλουμε άλλο αλάτι, να μας φανεί πολύ αλμυρό για να συνεχίσουμε, άρα θα ξαναπεινάσουμε και δεύτερον γιατί μας προκαλεί έντονη θέληση για νερό. Πολλές φορές όμως όταν ο οργανισμός αφυδατώνεται μπερδεύεται και νιώθει πείνα. Άρα αντί να πιούμε περισσότερο νερό, μπορεί να πέσουμε στην παγίδα και να φάμε ξανά!

Αν αποφύγεις αυτές τις τρεις συνήθειες και ταυτόχρονα προσθέσεις περισσότερο νερό στην καθημερινότητά σου, θα μειώσεις αισθητά τα γεύματά σου και θα δεις διαφορά στο σώμα σου!

Δοκίμασέ το και θα δεις αποτελέσματα που δεν περίμενες τόσο εύκολα να δεις!

Κάτια

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *