Τι πρωινό να φάω για να ξεκινήσει καλά η μέρα μου;

Πολλές από εμάς δεν προλαβαίνουν να φάνε πρωινό πριν φύγουν για δουλειά και έτσι περνούν την μέρα με έναν καφέ και κάτι πρόχειρο-παχυντικό.

Άλλες υιοθετώντας την γνωστή διαλειμματική δίαιτα αποφεύγουν να φάνε το πρωί και έτσι επιδίδονται σε ένα τεράστιο μεσημεριανό, το οποίο δεν βοηθά και πολύ.

Τι πρέπει να τρώω τελικά;

Αρχικά το να ξυπνάς με όρεξη το πρωί σου καθορίζει όλη την ημέρα. Ξύπνα πιο νωρίς, φτιάξε πρωινό και απόλαυσέ το. Θα σε γεμίσει ενέργεια και χαρά πριν πας στην δουλειά. Έπειτα, το πρωινό είναι σημαντικό γιατί μας δίνει ενέργεια για όλη την ημέρα.

Όμως δεν πρέπει να πέφτουμε σε λάθη. Το πρωινό μας πρέπει να είναι γεμάτο από σωστά υλικά που θα μας φουλάρουν ενέργεια και θα μας ενισχύσουν τον οργανισμό.

Φτιάξε μία ομελέτα με μανιτάρια, κρεμμύδια και πιπεριά. Μπορεί να σου ακούγεται βαρύ, όμως σίγουρα θα σε κρατήσει μέχρι και το μεσημεριανό σου. Επίσης θα σου δώσει τις απαραίτητες πρωτεΐνες που θα σε βοηθήσουν να αδράξεις την μέρα.

Προτίμησε να φας ένα φρούτο, από το να πιεις συσκευασμένο χυμό. Οι χυμοί περιέχουν περιττή ζάχαρη που σίγουρα δεν σε βοηθά σε κάτι.

Δοκίμασε να αλλάξεις τα δημητριακά που περιέχουν ζάχαρη με βρώμη ή νιφάδες. Τόσο η βρώμη, όσο και οι νιφάδες βοηθούν πολύ την λειτουργία του οργανισμού.

Μην ξεκινήσεις την μέρα σου με γλυκό. Το γλυκό δεν θα καταφέρει να σε χορτάσει, ενώ ταυτόχρονα θα ανεβάσει τα επίπεδα σακχάρου σου, χωρίς να προσφέρει απολύτως τίποτα.

Δοκίμασε αυτές τις συμβουλές και άδραξε την μέρα!

Κάτια

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *