Η οργάνωση του χώρου εργασίας μας παίζει έναν πολύ σπουδαίο ρόλο στην αποδοτικότητά μας! Η τάξη και η οργάνωση μειώνουν το άγχος και οπωσδήποτε αυξάνουν την παραγωγικότητά μας κάνοντας τον χώρο του γραφείου μας ευχάριστο και χαλαρωτικό !
Ας ακολουθήσουμε μικρές και εύκολες ιδέες που θα μας κάνουν να νιώσουμε πολύ πιο όμορφα!
Αρχικά, πρέπει να φροντίζουμε καθημερινά ώστε να παραμένει καθαρό και οργανωμένο το γραφείο μας και ο γύρω χώρος του, αφού αν παραμεληθεί θα χρειαστούμε πολύ περισσότερο χρόνο για να τον τακτοποιήσουμε.
1.Άχρηστα αντικείμενα και χαρτιά πρέπει να απομακρύνονται άμεσα και να μην παραμένουν και να μπερδεύονται με τα χρήσιμα αντικείμενα ή έγγραφά μας.
2.Το ξεσκόνισμα του γραφείου, των βιβλίων και όλων των αντικειμένων στον χώρο είναι απαραίτητο.
3.Μολυβοθήκες, σετ οργάνωσης γραφείου και βιβλιοστάτες πρέπει να χρησιμοποιούνται, ώστε τα αντικείμενα μας να βρίσκονται σε τάξη!
4.Αποφεύγετε να αφήνετε πολλά αντικείμενα πάνω στο γραφείο και προτιμήστε να τα τοποθετείτε το κάθε ένα σε συγκεκριμένη θέση , ώστε να το εντοπίζετε και γρήγορα όταν το χρειάζεστε.
Είμαι σίγουρη ότι αν κρατήσετε το γραφείο σας οργανωμένο η δουλεία σας θα γίνει πιο ευχάριστη και ίσως και πιο εύκολη!
Σταυρούλα Λουκά