Ξεκινάμε τόνωση του ανοσοποιητικού ..τώρα!!!

Πολλές φορές έχουμε υποσχεθεί στον εαυτό μας ότι θα αλλάξουμε τρόπο ζωής, ότι θα προσέχουμε την διατροφή μας, θα γυμναζόμαστε , θα παίρνουμε τις βιταμίνες μας κλπ. Κάτι που το ξεκινάμε για λίγο και το σταματάμε αμέσως.. Ήρθε η ώρα λοιπόν μετά το τέλος αυτής της καραντίνας,.. να βγούμε καλύτεροι άνθρωποι και στο πνεύμα αλλά και στο σώμα..

Δεν πρέπει να ξεχνάμε να φροντίζουμε τον εαυτό μας καθημερινά.. να προσέχουμε το σώμα μας.. και να δυναμώσουμε το ανοσοποιητικό μας.. Ξέρουμε πολύ καλά ότι η βιταμίνη C είναι φρουρός του οργανισμού μας.. Για αυτό λοιπόν εκτός από τα πορτοκάλια και τους χυμούς που ξέρουμε ότι θα βρούμε άφθονη βιταμίνη C.. ας πάμε να την αναζητήσουμε και σε άλλα τρόφιμα..

Ακτινίδιο

Εκτός από θωράκιση του οργανισμού το ακτινίδιο μπορεί να βοηθήσει και στα εντερικά μας θέματα.. Γνωστό αυτό..

Πιπεριές

Έχουν μεγαλύτερη ποσότητα σε βιταμίνη C ακόμα και από τα πορτοκάλια.. Είναι απαραίτητες για το καθημερινό μας διατροφολόγιο..

Μπρόκολο

Θα κάνουμε την καρδιά μας πέτρα και θα το φάμε.. Προσφέρει βιταμίνη C αλλά και απίστευτα θρεπτικά συστατικά.

Φράουλες

Είναι νόστιμες.. είμαστε στην εποχή τους.. και μπορούν να θωρακίσουν μοναδικά τον οργανισμό μας και το ανοσοποιητικό μας σύστημα..

(Cover photo by mohamed Hassan from Pixabay )

Ελένη ♥♥

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *