3+1 top ασκήσεις σύσφιξης στήθους!

Γράφει η Κάτια Καραχάλιου.

Το στήθος αλλάζει στον χρόνο και εμείς χρειαζόμαστε περισσότερες ασκήσεις για να μπορέσουμε να διατηρηθούμε πάντα όμορφες και δυνατές.

Οι ασκήσεις γυμναστικής είναι και πρέπει να είναι μέσα στην καθημερινότητά μας, ώστε το σώμα μας να μην χαλάσει ποτέ.

Πάμε να δούμε 4 βασικές ασκήσεις για σύσφιξη στήθους:

Πιέσεις με αλτήρες σε ίσιο πάγκο

Ξάπλωσε σε ένα πάγκο γυμναστικής ανάσκελα, ένα αλτήρα στο κάθε χέρι και τα χέρια τεντωμένα μπροστά από το στήθος σου. Χαμήλωσε τα βάρη μέχρι να έρθουν κοντά στα πλευρά σου και μετά πίεσε πίσω μέχρι την αρχική θέση. Αυτή είναι μια επανάληψη. Εκτέλεσε 10 επαναλήψεις και συνέχισε με την 2η άσκηση χωρίς να κάνεις διάλειμμα.

Push up

Ξεκίνησε από την θέση push ups, με τα χέρια σου τεντωμένα και τις παλάμες λίγο πιο ανοιχτά από τους ώμους σου, τα πόδια σου κλειστά, να πατάνε στις μύτες των δακτύλων σου. Εκτέλεσε 10 pus ups και κάνε διάλειμμα 90 δευτερολέπτων.

Πιέσεις με αλτήρες σε κεκλιμένο πάγκο 

Ξάπλωσε ανάσκελα σε ένα κεκλιμένο πάγκο με την πλάτη του πάγκου ρυθμισμένη σε γωνία 15 με 30 μοίρες με το κάθισμα και πάτησε τα πόδια σου στο πάτωμα. Πάρε 2 αλτήρες και κράτησε τους με χέρια τεντωμένα, ακριβώς πάνω από τους ώμους σου. Αργά αργά, χαμήλωσε τους αλτήρες, δίπλα από το στήθος σου. Κράτησε αυτή την θέση για 1 δευτερόλεπτο και μετά πίεσε τους αλτήρες ώστε να έρθεις στην αρχική σου θέση. Εκτέλεσε 10 επαναλήψεις και συνέχισε με την 4η άσκηση χωρίς να κάνεις διάλειμμα.

Ανοίγματα με αλτήρες

Ξάπλωσε ανάσκελα σε ένα ίσιο πάγκο και τα πόδια σου να πατάνε στο έδαφος. Κράτησε 2 αλτήρες ακριβώς πάνω από τους ώμους σου με τα χέρια σου ελαφρώς λυγισμένα. Διατηρώντας αυτή την γωνία στους αγκώνες σου χαμήλωσε στα πλάγια τα χέρια σου ώστε οι αγκώνες σου να έρθουν στο ίδιο ύψος με το στήθος σου. Πίεσε τους αλτήρες ώστε να φέρεις τα χέρια σου στην αρχική θέση, κρατώντας πάντα σταθερή την γωνία στους αγκώνες σου, για να βρίσκονται διαρκώς τα χέρια σου ελαφρώς λυγισμένα.

Δεν αφήνουμε ποτέ την γυμναστική, γιατί μας κάνει καλό σε νου και σώμα!

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *