3 ασκήσεις για δυνατούς γλουτούς!

Θέλεις να φτιάξεις δυνατά πόδια και γλουτούς με ασκήσεις;  Θέλεις να φοράς με άνεση το μαγιό σου και να έχεις απίστευτη αυτοπεποίθηση;

Μπορείς να ξεκινήσεις με μικρές απλές ασκήσεις που θα σε δυναμώσουν πολύ!!

Οι ασκήσεις σου μπορούν να γίνουν σε ένα απλό στρώμα, στο σπίτι ή στο μπαλκόνι σου!

Τι θα κάνεις;

Καθίσματα

Η απόλυτη άσκηση για πόδια και γλουτούς (αν και γυμνάζει επίσης κοιλιά και ράχη). Πρόκειται για μία από τις βασικές ασκήσεις που θα δυναμώσουν τους γλουτούς και τα πόδια σου!

Προβολές

Μία επίσης δυνατή άσκηση που μπορεί να εκτελεστεί με πολλούς τρόπους (με βήμα μπροστά, με βήμα πίσω, πλάγια, με επιβάρυνση ή χωρίς). Πριν δοκιμάσεις όμως κάτι πιο προχωρημένο, θα πρέπει να έχεις τελειοποιήσει την τεχνική σου στις προβολές ποδιών εναλλάξ, εμπρός.

Γέφυρες

Ενεργοποιεί τον κορμό, αλλά ιδιαίτερα τους γλουτιαίους και τους δικέφαλους μηριαίους μύες. Μπορείς επίσης να την εκτελέσεις με μία medicine ball ανάμεσα στα γόνατά σου:

Ξεκίνα από σήμερα και δες άμεση διαφορά!

Κάτια

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *