3 συμβουλές για τους «μη πρωινούς» τύπους ανθρώπων

Γράφει η Εύα Καλαβρή.

Πόσο δύσκολο είναι το πρωινό ξύπνημα και πόσο απεχθάνομαι τις Δευτέρες;;; Δεν είμαι ο λεγόμενος «πρωινός τύπος» ανθρώπου, αντιθέτως είμαι από εκείνους που σηκώνονται από το κρεβάτι τελευταία στιγμή και με το ζόρι. Που πατούν την αναβολή στο ξυπνητήρι ξανά και ξανά. Πιστεύω ακράδαντα ότι πάντα ήμουν έτσι, καθώς θυμάμαι έντονα τον πατέρα μου να με τραβάει από το πόδι για να ξυπνήσω για το σχολείο ή να μου παίρνει το σκέπασμα για να με αναγκάσει να σηκωθώ και να μην χάσω την 1η ώρα.

Από την άλλη πλευρά, αυτό το μεγάλο μου ελάττωμα δεν μου έχει στερήσει συνέπεια, δεν καθυστερώ στην εργασία μου ούτε στα ραντεβού μου, απλώς πολύ συχνά φεύγω από το σπίτι αναμαλλιασμένη και αγχωμένη. Και αυτό είναι ό, τι χειρότερο για να ξεκινήσεις τη μέρα σου και την εβδομάδα σου! Άγχος και τρέξιμο για να προλάβεις από νωρίς το πρωί! Πολλές φορές ξεχνάω πράγματα ή δεν προλαβαίνω να πιω μια γουλιά καφέ. Για πρωινό γεύμα δεν το συζητάμε, μάλλον δεν έχω φάει ποτέ στην καθημερινότητά μου!

Αναζητούσα λοιπόν συμβουλές για βελτίωση της πρωινής μου ρουτίνας, εφικτά πράγματα που να είμαι διατεθειμένη να προσπαθήσω και όχι τίποτα μεγαλεπήβολα σχέδια του τύπου «σηκώνομαι νωρίς το πρωί, πηγαίνω για τρέξιμο, επιστρέφω, κάνω μπάνιο, ισιώνω μαλλί, τρώω τα δημητριακά μου με φρέσκο χυμό και ετοιμάζω το παιδί για το σχολείο». Από όλα τα προηγούμενα μόνο το «ετοιμάζω το παιδί για το σχολείο» προλαβαίνω συνήθως.

Απλές κι έξυπνες συμβουλές λοιπόν για πιο οργανωμένα και «ήρεμα» πρωινά και κυρίως για ένα υγιές ξεκίνημα εβδομάδας.

Ως γονέας γνωρίζω ότι είμαι το καλύτερο (και το χειρότερο) παράδειγμα και ότι το παιδί μου μαθαίνει καθημερινά από τη συμπεριφορά μου και με μιμείται. Ευτυχώς, ο άλλος γονέας του παιδιού έχει πολύ διαφορετικά χαρακτηριστικά σε τέτοια θέματα με αποτέλεσμα να μην επηρεάζω μόνο εγώ!

Κάνουμε ό, τι μπορούμε από το προηγούμενο βράδυ

Αν δεν είστε πρωινοί τύποι, σαν εμένα, το προηγούμενο βράδυ μπορεί να είναι σωτήριο! Η προετοιμασία της σχολικής τσάντας, η τσάντα φαγητού, η τσάντα για τη δουλειά και τα ρούχα που θα φορέσουμε, μπορούμε να τα έχουμε φροντίσει από το βράδυ. Μαζί με μπάνιο και μαλλιά γιατί αν τ’ αφήσουμε για το πρωί δεν υπάρχει καμία ελπίδα!

Διατήρηση μιας πρωινής ρουτίνας 

Σταθερό εγερτήριο, ακόμη κι αν χρειάζεται να χτυπήσει το ξυπνητήρι 3 φορές και προετοιμασία πριν ξυπνήσω το παιδί. Δηλαδή, πριν πάω στο κρεβατάκι του να του χαϊδέψω την πλατούλα είμαι σχεδόν έτοιμη, ντυμένη και έχω τελειώσει από το μπάνιο. Αυτή η τακτική μου δίνει την ευκαιρία να το ξυπνήσω χωρίς να μεταδώσω άγχος, όμορφα, απαλά και με μαλακή φωνή.

Δεν φωνάζουμε – λέμε καλημέρα

Οι φωνές φέρνουν άσχημα αποτελέσματα και περισσότερο στρες. Η λέξη «καλημέρα» έχει μαγικές ιδιότητες! Είναι η καλύτερη ευχή που μπορείς να προσφέρεις και να λάβεις το πρωί. Μειώνει τη γκρίνια και αυξάνει τα χαμόγελα.

Με μια «καλημέρα», μια δυνατή αγκαλιά που δίνει δύναμη και πολλά φιλιά που δίνουν ενέργεια, μπορείτε να ξεκινάτε το πρωινό σας, αγαπητοί φίλοι. Είτε έχετε παιδιά είτε όχι, οι απλές αυτές συμβουλές μπορούν να βοηθήσουν αυτούς που δυσκολεύονται λιγάκι το πρωί!

Καλημέρα και καλή εβδομάδα!!!

 

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *