8+1 tips για να επανέλθεις στα κιλά σου μετά τα γιορτινά τραπέζια

Ήταν οι μέρες που όλοι βρεθήκαμε μπροστά σε γεμάτα τραπέζια με φαγητό και πολλά μα πολλά γλυκά!

Πρέπει να νιώθουμε τύψεις; Φυσικά και όχι!

Τα έχουμε ανάγκη όλα, ειδικά όταν αυτά τα καλά κρατούν για λίγες μόλις ημέρες!

Αυτό που πρέπει να κάνουμε είναι να προσέξουμε μετά από αυτές τις υπερβολές να «μαζέψουμε» λίγο τις θερμίδες που πήραμε.

Πρέπει να σκεφτείς πως όλα τα καλά κρατάνε λίγο. Έτσι και οι γιορτές πέρασαν και μαζί με αυτές και η υπερβολική κατανάλωση φαγητών και γλυκών. Και επειδή περιμένουμε και άλλες γιορτές μπροστά μας και δεν γλιτώνουμε τα γλυκά και τα λαχταριστά φαγητά, πρέπει να το βάλουμε σε μία σειρά.

Ξεκίνα λοιπόν από σήμερα:

  • Τρέξιμο μισή ώρα ή περπάτημα μία ώρα την ημέρα.
  • Ελαφρύ βραδινό.
  • Όχι άλλα γλυκά! Βάλε «φρένο» στα γλυκά που θα φας από εδώ και πέρα.

  • Τέλος οι τηγανητές πατάτες. Είμαστε σίγουρες πως όλες φάγαμε λίγες λόγω ημερών.
  • Φάε περισσότερα φρούτα και πιες περισσότερους χυμούς.
  • Σταμάτα τα ποτά. Προσπάθησε να αποτοξινώσεις τον οργανισμό σου πίνοντας νερό με λεμόνι πρωί και βράδυ.
  • Βάλε στην διατροφή σου περισσότερες σαλάτες.
  • Προσπάθησε να μειώσεις το κρέας και να τρως περισσότερα λαχανικά.
  • Κάνε σκοινάκι μόλις ξυπνάς.

Με μικρές αλλαγές δεν θα καταλάβεις καν τις υπερβολές που μπορεί να έκανες και δεν θα φανούν στην ζυγαριά σου!! «Διέγραψε» όσα έφαγες με 9 μικρά πραγματάκια!

Κάτια

 

 

 

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *