Γράφει η Πέννυ Αδάμου.
Έχεις πρόβλημα με τις προτεραιότητές σου;
Δεν ξέρεις τι να βάλεις πρώτο και τι πιο μετά; Δυσκολεύεσαι πολύ να έχεις μια σειρά;
Τι να φταίει πιστεύεις; Μην ανησυχείς. Συμβαίνει σε όλους. Το πρόβλημα είναι όταν γίνεται συστηματικά και όταν χάνεις πράγματα από την καθημερινότητά σου.
Πώς να το φτιάξεις αυτό άραγε;

Πάμε να δούμε τρόπους που θα σε βοηθήσουν κάπως να το λύσεις και να μπορέσεις να το φτιάξεις, όσο αυτό είναι δυνατόν.
Πρέπει να κάνεις κατανομή των αναγκών. Δεν μπορείς συνεχώς να αποδιοργανώνεσαι. Οφείλεις να δεις τι επείγει και τι όχι. Οφείλεις να δεις τι πρέπει να κάνεις για να λειτουργείς σωστά στην καθημερινότητά σου.
Πρέπει να είσαι λίγο πιο προγραμματισμένος, λίγο πιο alert.
Αν δεν μπορείς, τότε η λύση είναι μια για εσένα. Πάρε ημερολόγιο και ξεκίνα να σημειώνεις τι πρέπει να κάνεις πρώτο και τι όχι.

Μόνο έτσι θα μπορέσεις να οργανωθείς καλύτερα και να συντονίσεις τα πράγματα της καθημερινότητας σου.
Μην αποσπάσαι. Είναι πολύ σημαντικό να μην αποσπάσαι. Πρέπει να είσαι οργανωμένος και να μπορείς να κρατάς μια σειρά ακόμα και αν αυτό είναι πραγματικά πολύ δύσκολο.
Το κλειδί σου είναι να έχεις στο μυαλό σου αυτό:
Ποιες δουλειές επείγουν; Αυτές πρέπει να γίνουν πρώτες.
Ο κανόνας είναι απλός και πρέπει να τον τηρείς χωρίς να το πολυσκέφτεσαι.