Ασκήσεις για να γυμνάσεις τέλεια γλουτούς!

Το καλοκαίρι μας ενδιαφέρει περισσότερο από ποτέ να έχουμε γυμνασμένους γλουτούς, αφού η θέα μας στον καθρέφτη με μαγιό είναι καθημερινή.

Βλέπουμε όλες μας τις ατέλειες και ζητάμε να είμαστε γυμνασμένες και δυνατές, για να έχουμε αυτοπεποίθηση στην παραλία.

Εμείς βρήκαμε 6 ασκήσεις που πραγματικά κάνουν θαύματα και μπορείς να τις κάνεις καθημερινά στο σπίτι σου!

Πάμε να δούμε:

1.Σφίξε τους γλουτούς και σήκωσέ τους από το έδαφος. Κάνε 2 σετ των 10 επαναλήψεων, έχοντας το αριστερό πόδι πάνω και έπειτα το δεξί.

2.Τοποθέτησε τις παλάμες σου στο έδαφος, στηρίξου στο δεξί γόνατο και τέντωσε πίσω το αριστερό πόδι.

3.Σφίξε τους γλουτούς και σήκωσε το αριστερό πόδι. Κάνε 2 σετ των 10 επαναλήψεων στο αριστερό πόδι και άλλα τόσα στο δεξί.

4.Τοποθέτησε τις παλάμες σου στο έδαφος, στηρίξου στο δεξί γόνατο και λύγισε στον αέρα το αριστερό πόδι.

5.Σφίξε τους γλουτούς και τέντωσε το αριστερό πόδι προς τα πίσω και στην ευθεία του σώματος. Κάνε 2 σετ των 10 επαναλήψεων στο αριστερό πόδι και άλλα τόσα στο δεξί.

6.Κάτσε στο έδαφος και στηρίξου στις παλάμες και στα γόνατα.

Κάνε 3 σετ των 10 επαναλήψεων.

Θα μας θυμηθείς!!

Κάτια

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *