Άσκηση για δυνατούς γλουτούς με εύκολες ασκήσεις!

Μπορεί το καλοκαίρι να πέρασε, όμως εμείς συνεχίζουμε να θέλουμε ένα σώμα γυμνασμένο.

Τα κολλητά παντελόνια και τα κολάν δείχνουν την άσκησή μας και τι καλύτερο από το να τα επιλέγουμε!

Και όμως μπορούμε. Υπάρχει μια άσκηση που θα σου γυμνάσει όλο το σώμα, αλλά κυρίως τους γλουτούς!

Πάμε να δούμε:

Κάνεις σκοινάκι, όσο αντέξεις, όχι τόσο ώστε να κουραστείς! Μόλις κάνεις ένα μικρό ζέσταμα, ξεκινάς με καθίσματα.

Τα σωστά καθίσματα είναι με σφιχτό όλον τον κορμό και τα γόνατα πίσω από τις μύτες των παπουτσιών. Ξεκινάς με 10 την πρώτη ημέρα και προσθέτεις 5 καθίσματα ακόμα κάθε μέρα!

Κάνεις αυτήν την άσκηση για 4 συνεχόμενες ημέρες την εβδομάδα και τις υπόλοιπες ξεκουράζεσαι!

Το σώμα σου θα αρχίσει να σφίγγει από την δεύτερη κιόλας εβδομάδα!

Η δοκιμή σου όχι μόνο αξίζει, αλλά θα σε ανταμείψει!

Δοκίμασε αυτό το μίνι πρόγραμμα και βγες στην παραλία άνετη και σέξι όσο ποτέ!

You May Also Like