Δέκα εύκολοι τρόποι για αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας

«Των φρονίμων τα παιδιά πριν πεινάσουν…» λέει μία παροιμία. Έτσι και εμείς, κορίτσια μου πρέπει από τώρα που είναι χειμώνας να αρχίσουμε να σκεφτόμαστε το μεγάλο θέμα της κυτταρίτιδας.

Παρακάτω θα σου παρουσιάσουμε 10 τρόπους που αν τους εφαρμόσεις στην καθημερινότητά σου θα αποχαιρετίσεις μία για πάντα τον εφιάλτη που λέγεται «κυτταρίτιδα».

Ένα smoothie κατά της κυτταρίτιδας

Βάλε σε ένα μπλέντερ μύρτιλλα, κεράσια, πορτοκάλια, φράουλες και μάνγκο (αργότερα μπορείς να προσθέσεις και σταφύλια) και απόλαυσε το τονωντικό smoothie για πρωινό ή απογευματινό σνακ. Τα φρούτα και τα λαχανικά είναι πλούσια σε φυτοχημικά και ιχνοστοιχεία που βοηθούν στην εξάλειψη της κυτταρίτιδας.

Πιες ένα ποτήρι παγωμένο ή χλιαρό νερό με το που ξυπνήσεις

Είναι η αρχή για μια ημέρα γεμάτη ενυδάτωση… και επαρκής ποσότητα υγρών εμποδίζει την κατακράτηση, που με τη σειρά του βοηθά το σώμα να βελτιώσει την όψη φλοιού πορτοκαλιού.

Smart Tip: Φρόντισε να πίνεις ένα ποτήρι νερό κάθε 1 με 1 ½ ώρα. Αυτός έιναι ο κανόνας που θα σου εξασφαλίσει σωστή ενυδάτωση και… αντίο κυτταρίτιδα.
tromaktiko
Σχεδιάσε τα σνακ με γνώμονα την πρωτεΐνη

Κάνε τα σνακ σου «βόμβες» πρωτεΐνης! Μπορείς π.χ. να φας ένα βραστό αυγό ή δύο φρυγανιές με φέτες γαλοπούλα (χωρίς τυρί) ή απλά μπάρες δημητριακών που είναι εξίσου πλούσιες σε πρωτεΐνες.

Αγκάλιασε τον εαυτό σου

Ξαπλώνεις στο έδαφος, αγκαλιάζεις τα γόνατα λυγισμένα πάνω από το στήθος σου και μένεις στο σημείο για 1-2 λεπτά. Με αυτές τις διατάσεις στους μηρούς και τους γλουτούς, πετυχαίνεις αυξημένη αιμάτωση στο σημείο και αυτό δουλεύει υπέρ σου. Μειώνει την κατακράτηση και αποβάλει τις τοξίνες καταπολεμώντας την κυτταρίτιδα. Δοκίμασε να κάνεις την άσκηση αυτή 3 φορές την εβδομάδα.

My fitness combination

Το τρέξιμο καίει θερμίδες, τα βάρη και οι ασκήσεις Yoga ή Pilates δυναμώνουν τους μύες. Δέκα λεπτά χαλαρό τρέξιμο και 20 λεπτά ασκήσεις με βαράκια τουλάχιστον τρεις φορές την εβδομάδα.

Μη ξεχάσεις το μπουκαλάκι με το νερό αμέσως μετά την άσκηση

Πιες οπωσδήποτε μισό λίτρο νερό μετά τη γυμναστική. Αναπληρώνεις τα χαμένα υγρά από την προσπάθεια και έτσι δεν επιτρέπεις στο σώμα να «ξεκινήσει»τη διαδικασία της κατακράτησης που επιδεινώνει την κυτταρίτιδα.

main_1465192922_1959552Το πρώτο σου γεύμα μετά τη γυμναστική

Πάντα είναι ένα δύσκολο ερώτημα. Το ότι έκανες γυμναστική δεν σημαίνει πως μετά μπορείς να το «ρίξεις έξω» στο φαγητό. Η επιλογή σου; Φρουτοσαλάτα με μία κουταλιά μέλι και δες το μεταβολισμό σου να παίρνει φωτιά.

Κάνε το μενού αντικυτταριτιδικό

Υπάρχουν τρόφιμα που αποδεδειγμένα αναχαιτίζουν την εμφάνιση κυτταρίτιδας. Πρόκειται για θρεπτικές ουσίες  που κάνουν θαύματα στο θέμα αυτό.

Τέτοιες τροφές είναι ξηροί καρποί, σπόροι, ελαιόλαδο, πράσινο τσάι, θαλασσινά, πράσινα φυλλώδη λαχανικά, κακάο, δημητριακά ολικής, ημίπαχα γαλακτομικά.

proteinesΚάνε ένα χαλαρωτικό μασάζ τουλάχιστον μια φορά το μήνα

Η διαδικασία αυτή βελτιώνει την κυκλοφορία, μειώνει το στρες (σημαντικό παράγοντα εμφάνισης της κυτταρίτιδας) και διαλύει τα λιποκύτταρα τοπικά.

You May Also Like