Δεν θέλεις δίαιτα, αλλά θέλεις να αδυνατίσεις;

Γράφει η  Κάτια Καραχάλιου.

Η δίαιτα είναι μια επίπονη περίοδος και φυσικά δεν είναι για όλους.

Υπάρχουν γυναίκες που τη μπορούν σαν Σπαρτιάτες και άλλες που πεινάνε από την δεύτερη μέρα.

Εμείς θα μιλήσουμε για τη δεύτερη κατηγορία γυναικών, που δεν μπορούν να στερούνται αλλά θέλουν και να χάσουν.

Τι μπορείς να κάνεις;

Ο σωστός τρόπος διαχείρισης των γευμάτων σου είναι σημαντικός. Μπορείς να τρως καλά, ποιοτικά, αλλά με σωστό προγραμματισμό.

Δεν πρέπει να στερείσαι το πρωινό σου, και μάλιστα πρέπει να είναι πλούσιο, για να μπορέσει να σε κρατήσει.

Το μεσημεριανό σου, πρέπει να είναι κάθε μέρα σε μια σταθερή ώρα, ώστε να βοηθά τον μεταβολισμό σου, αλλά και το εσωτερικό σου ρολόι να σταθεροποιηθεί.

Φάε ένα μεσημεριανό πλούσιο σε βιταμίνες και ιχνοστοιχεία, αλλά χαμηλό σε λιπαρά. Το κοτόπουλο με μια καλή σαλάτα είναι ιδανικό.

Μην παραλείπεις το απογευματινό σου να είναι ένα φρούτο. Γεμίζει τον οργανισμό με βιταμίνες και σε κρατά χορτάτο.

Το βραδινό σου να το τρως μέχρι τις 8 το βράδυ και να είναι ελαφρύ.

Πρέπει να τρως ελαφριά και χαμηλά θερμιδομετρικά.

Μην παλεύεις με δίαιτα, βάλε απλά ένα σωστό πρόγραμμα στο φαγητό σου και θα δεις αισθητή διαφορά. Άλλωστε δεν είναι σημαντικό να χάσεις αμέσως πολύ βάρος, αλλά να έχεις έναν υγιεινό τρόπο ζωής που θα στο προσφέρει.

You May Also Like