Οι γονείς τους είναι εξωγήινοι.. Μια διαφήμιση της εξέλιξης της τεχνολογίας στον τομέα των ηλεκτρονικών πληρωμών όσο καινοτόμα και θελκτική να είναι για το μάτι του μεγάλου, δεν παύει να δημιουργεί ένα σοκ με τα μηνύματα που περνά στα παιδιά. Δεν είναι χαζά τα παιδιά, καταλαβαίνουν για το τι πρόκειται, αλλά σαφώς όλο αυτό συμβάλει στη γενικότερη πλύση εγκεφάλου που προωθείται μεν για τους μεγάλους, τα αποτελέσματά της ωστόσο εμπίπτουν και στα παιδιά.
Αδιαμφισβήτητα οι σκληρές εικόνες περνούν πιο δυνατά μηνύματα. Πολλές φορές αυτή η σκληρότητα χρησιμοποιείται για καλό σκοπό.
Σου λέει να προσέχεις τι τρως. Θα «απαγορεύσεις» όμως σε ένα παιδί να φάει το αγαπημένο burger;
Σου λέει να μην καπνίζεις. Όμως την ίδια στιγμή, την ίδια διαφήμιση την παρακολουθείς με το παιδί σου δίπλα.. Αυτό τι φταίει για να τρομοκρατηθεί;
Φοράς το άρωμά σου και το παιδί σου σε κοιτά με μισό μάτι; Ίσως πριν είδε αυτή τη διαφήμιση και νομίζει ότι έχει ζωάκι μέσα στο μπουκαλάκι.
Ένα μήνυμα για συγκεκριμένη κατηγορία ανθρώπων που δημιουργεί ερωτηματικά σε ένα παιδάκι.. Η διαφήμιση απευθύνεται σε κυνηγούς άγριων ζώων… γιατί πρέπει το παιδάκι στο σπίτι να παρακολουθήσει ένα μικρό θρίλερ;
Νικόλας