Δυνατοί ραχιαίοι για πραγματικά καλλίγραμμο σώμα!

Οι κοιλιακοί σου σίγουρα θέλεις να είναι ωραίοι, όμως ξεχνάς κάποιες φορές τους ραχιαίους σου;

Και όμως πρέπει να είναι γυμνασμένοι, ιδίως τώρα που καλοκαιριάζει και την πλάτη-μέση μας θα την εκθέτουμε περισσότερο!

Ποιες ασκήσεις ενδυναμώνουν και γυμνάζουν;

Πάμε να δούμε τρεις φοβερές ασκήσεις:

1. Ανασηκώνεις για λίγο το στήθος από το έδαφος με μικρή έκταση της σπονδυλικής στήλης και μετά επιστρέφουμε στην αρχική θέση.

Ξεκινάς σε μπρούμυτη στάση ξανά, με τα χέρια τεντωμένα προς τα μπρος.

2. Ανασηκώνεις το αριστερό σου χέρι και ταυτόχρονα το δεξί σου πόδι. Μένεις για 4 δευτερόλεπτα και μετά σηκώνεις δεξί χέρι και αριστερό πόδι. Και πάλι από την αρχή.

Απλή και εύκολη άσκηση που ποτέ δεν θα σε απογοητεύσει. Ξεκίνα ξαπλωμένος ανάσκελα αυτή τη φορά με τα πόδια λυγισμένα στην απόσταση της λεκάνης και τα χέρια στο πάτωμα.

3. Σηκώνεις τη λεκάνη ψηλά μέχρι να ευθυγραμμιστεί το σώμα σου από τα γόνατα ως τους ώμους. Παραμένεις εκεί που είσαι για 2 δευτερόλεπτα και επιστρέφεις αργά στην αρχική σου θέση.

Τρία σετ των δέκα επαναλήψεων και είσαι έτοιμη!

Ετοιμάσου!! Το καλοκαίρι πλησιάζει!

Κάτια

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *