Δυσανεξία; Τι πρέπει να αλλάξεις στα τρόφιμα;

Γράφει η Κάτια Καραχάλιου.

Πολλές φορές νιώθουμε φούσκωμα και δυσφορία αλλά δεν καταλαβαίνουμε από πού προήλθε.

Σκεφτόμαστε ότι φάγαμε πολύ, ενώ μπορεί να μην έχουμε φάει σχεδόν τίποτα

Όμως μέσα στα όσα φάγαμε υπήρχε ένα τρόφιμο που ήταν ένοχο για το πρήξιμο που μας έχει προκληθεί.

Αυτά τα συμπτώματα φουσκώματος και πρηξίματος προκαλούνται από δυσανεξία σε διάφορα θρεπτικά συστατικά.

Οι ένοχες τροφές είναι κυρίως το γάλα ή το γιαούρτι και το ψωμί. Η λακτόζη του γάλακτος και η γλουτένη του ψωμιού δημιουργούν δυσανεξία.

Όταν λοιπόν το εντοπίσεις είναι σημαντικό να κάνεις αλλαγές.

Χωρίς να το σκεφτείς ξεκίνα το γάλα χωρίς λακτόζη και το ψωμί χωρίς γλουτένη.

Οι περισσότερες αλυσίδες καφέ και εστιατορίων έχουν ασχοληθεί πολύ με το θέμα και μπορούν να στα παρέχουν.

Πια στα σούπερ μάρκετ βρίσκεις εύκολα τέτοια προϊόντα.

Πρόσεξε τον εαυτό σου και τα όσα χρειάζεσαι! Μάθε να προσέχεις ακόμα περισσότερο την διατροφή σου!

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *