Το καλύτερο δείπνο για έναν ποιοτικό ύπνο

Η αλήθεια είναι ότι όλοι γνωρίζουμε πως το βράδυ δεν πρέπει να τρώμε βαριά… Ειδικά αν πρόκειται να κοιμηθούμε αμέσως μετά το δείπνο θα πρέπει να είμαστε πολύ προσεχτικοί, αν θέλουμε ειδικά να έχουμε έναν χαλαρό και ποιοτικό ύπνο..

Το καλύτερο δείπνο για έναν σωστό ύπνο είναι αυτό με λίγα λιπαρά. Θα πρέπει να περιέχει υδατάνθρακες, να είναι πλούσιο σε πρωτεΐνη, και να μην περιέχει ιδιαίτερα καυτερά ή γλυκά φαγητά. Θα πρέπει να το τρώμε τουλάχιστον δύο ώρες πριν πάμε για ύπνο.

Ο λόγος είναι πως το λίπος, η ζάχαρη, και τα μπαχαρικά ενεργοποιούν τον μεταβολισμό μας, και αυτό δεν μας βοηθάει να έχουμε έναν ήρεμο ύπνο..

Από την άλλη οι τροφές που είναι πλούσιες σε μελατονίνη όπως τα κεράσια, η βρώμη και οι μπανάνες, μπορούν να μειώσουν τον χρόνο που χρειαζόμαστε μέχρι να κοιμηθούμε.. με λίγα λόγια να μας βοηθήσουν να κοιμηθούμε αμέσως.. και επίσης να μας βοηθήσουν να διατηρήσουμε τον ύπνο όλη νύχτα.

 

Ελένη ♥♥

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *