Νηστεία 40 ημερών; Και τώρα τι τρώμε;

Γράφει η Κάτια Καραχάλιου.

Η νηστεία ξεκίνησε και πολλοί την επιλέγουν όχι μόνο για θρησκευτικούς τους λόγους αλλά και για λόγους διατροφής.

Όσο δύσκολο και να είναι για κάποιους να μην τρώνε κρέας, σίγουρα το μπορούν και σίγουρα υπάρχουν τροφές που μπορούν να σου καλύψουν το κενό.

Ο οργανισμός χρειάζεται αμινοξέα του κρέατος, που μπορείς όμως να πάρεις και από αλλά φαγητά.

Ποιες άλλες τροφές λοιπόν πρέπει να τρώμε;

Δημητριακά

Επέλεξε να τρως βρόμη κάθε πρωί ή μπάρα δημητριακών με βρόμη.

Μανιτάρια

Τα μανιτάρια μπορούν να σου δώσουν πρωτεΐνες που θα τις έχεις ανάγκη.

Φρούτα

Μπορείς να τρως φρουτάκι για δεκατιανό, σνακ ή βραδινό.

Λαχανικά

Πρέπει να επιλέξεις διατροφή πλούσια σε λαχανικά.

Ξηροί καρποί

Οι ξηροί καρποί έχουν πολυακόρεστα λιπαρά που βοηθούν στην σωστή λειτουργία του οργανισμού.

Όσπρια

Δώσε μεγάλη βάση στα όσπρια. Φακές και αρακάς πρέπει να είναι πολύ ψηλά στην διατροφή σου.

 

 

 

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *