Οι συνδυασμοί των τροφών που σε φουσκώνουν!

Γνωρίζεις ποια τρόφιμα σου δίνουν θερμίδες, ποια σου δίνουν ενέργεια και ποια σου προκαλούν ένα φούσκωμα στην κοιλιά. Αυτό που δεν γνωρίζεις ίσως είναι πως έχει μεγάλη σημασία και ο συνδυασμός των τροφίμων που πρέπει να επιλέγεις ώστε να αποφύγεις τα δυσάρεστα.

Ποιοι είναι οι συνδυασμοί που σου προκαλούν αυτό το ενοχλητικό φούσκωμα στην κοιλιά και μετά νιώθεις πως δεν μπορείς να σηκωθείς;

Γαλακτοκομικά και άμυλο
Γαλακτοκομικά και άμυλο δεν χωνεύονται εύκολα και σε αυτήν την κατηγορία ανήκει και η πίτσα! Τα γαλακτοκομικά από μόνα τους θέλουν χρόνο για να χωνευτούν κι αν εσύ τα συνδυάσεις και με άμυλο, τότε χρειάζεται ακόμη περισσότερος χρόνος. Μπορείς να συνδυάσεις το γιαούρτι σου ή το τυρί με χόρτα και όχι με ψωμί!

Φρούτα και Πρωτεΐνη ή Άμυλο
Από μόνα τους και αν τα καταναλώσεις ξεχωριστά δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα. Όταν, όμως, τα συνδυάζεις τότε μένουν στο στομάχι σου για περισσότερο από όσο θα έπρεπε. Συγκεκριμένα, τα φρούτα περιέχουν απλά σάκχαρα και όταν τα τρως μαζί με πρωτεΐνη τότε θα σε πιάσει το στομάχι σου και είναι σχεδόν βέβαιο. Επίσης, προσπάθησε να τρως τα φρούτα μια ώρα μετά το βασικό σου γεύμα!

Πρωτεΐνη και πρωτεΐνη
Άλλη μια κακή ιδέα. Μην συνδυάσεις πρωτεΐνη με πρωτεΐνη καθώς χρειάζεται πολλή ενέργεια και χρόνος για να χωνευτεί. Δηλαδή, δεν μπορείς να καταναλώσεις μαζί ψάρι και αυγό αλλά φρόντισε να καταναλώσεις ψάρι με λαχανικά!

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *