Οι τροφές που θα με θωρακίσουν απέναντι σε ιούς!

Όλες οι σωστές παροιμίες που βρήκαμε από παλιά έχουν μια μεγάλη δόση αλήθειας!

Οι μεγαλύτεροι από εμάς είχαν μεγαλύτερη σχέση με την φύση και περισσότερα «καλούδια» στην διατροφή τους.

Εμείς έχουμε βάλει πολύ έτοιμο φαγητό στο τραπέζι μας και έχουμε αφήσει τα λαχανικά και τα φρούτα λίγο σε απόσταση.

Όμως αυτό είναι πολύ αρνητικό, αφού δεν προσλαμβάνουμε τις απαραίτητες βιταμίνες και τα στοιχεία που είναι εξαιρετικά σημαντικά για την υγεία και το ανοσοποιητικό.

Ειδικά αυτήν την περίοδο που είναι σε έξαρση οι ιώσεις, εμείς πρέπει να είμαστε θωρακισμένοι.

Ποια είναι τα πιάτα που κυριολεκτικά σώζουν την υγεία μας;

Φτιάξε μια φρουτοσαλάτα που θα περιέχει μήλα (πράσινο, κόκκινο), πορτοκάλι και βάλε μέλι και κανέλα. Θα μπορούσε κανείς να το χαρακτηρίσει «φάρμακο».

Φτιάξε χυμό από πορτοκάλι, φράουλες και ακτινίδιο. Το ακτινίδιο και το πορτοκάλι, είναι τα φρούτα με την περισσότερη βιταμίνη C, η οποία είναι παραπάνω από απαραίτητη για την θωράκιση του οργανισμού μας.

Βάλε τα κόκκινα φασόλια στην διατροφή σου. Περιέχουν μεγάλη ποσότητα ψευδαργύρου που μπορούν να μας προστατεύσουν από κάθε ιό.

Φάε μια χούφτα κάσιους. Δεν ξέρουμε αν είσαι λάτρης, όμως τα κάσιους περιέχουν επίσης ψευδάργυρο και μάλιστα σε πολύ μεγάλες ποσότητες.

Το μπρόκολο μπορεί να σε προστατεύσει καλύτερα από κάθε σκεύασμα βιταμίνης που αγοράζεις! Περιέχει όχι μόνο ψευδάργυρο, αλλά είναι πλούσιο σε βιταμίνες!

Ο οργανισμός μας χρειάζεται την απαραίτητη προσοχή μας και αυτό ξεκινά από την διατροφή. Μην αμελείς να τρως σωστά. Μόνο έτσι θα είσαι πάντα προστατευμένη.

Κάτια

 

 

 

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *