Τα καλύτερα tips αν έχουν πιαστεί τα πόδια σου απ’ τη γυμναστική!

Έχει συμβεί σε όλους και μπορεί να συμβαίνει στον καθένα. Ίσως πρέπει και λίγο να συμβαίνει…. Τα πόδια πιάνονται σε τέτοιο βαθμό απ’ τη γυμναστική (ειδικά όταν έχεις να κάνεις καιρό) που δεν μπορείς ούτε να περπατήσεις, ούτε να καθίσεις, ούτε να κουνηθείς!

Τι κάνεις σε αυτήν την περίπτωση; Υπάρχουν μερικές οδηγίες που μπορείς να ακολουθήσεις αν θέλεις να απαλλαγείς από αυτό το πιάσιμο που -μεταξύ μας- ίσως σου κρατήσει μόλις 3 μέρες.

Τι κάνεις, λοιπόν, αν έχουν πιαστεί τα πόδια σου;

Ρολάρεις με το σφουγγάρι: Αυτή η άσκηση μπορεί πραγματικά να απαλύνει τον πόνο και να αυξήσει το εύρος των κινήσεων καθώς αυξάνει τη ροή του αίματος. Απλά παίρνεις το κλασικό αφρό γυμναστικής και κάνεις διάφορες ασκήσεις, ρολάροντας τα πόδια σου.

podia

Μασάζ: Σύμφωνα με μια μελέτη, αν κάνεις μασάζ στα πόδια σου 20 με 30 λεπτά αμέσως μετά ή μέχρι και δύο ώρες μετά την άσκηση, τότε θα πιάνεσαι λιγότερο. Δεν χρειάζεται να πας σε έναν επαγγελματία αλλά μπορείς και μόνος σου να κάνεις μασάζ.

Κρύο νερό: Αυτό μπορεί να μην είναι και υπερβολικά πρακτικό αλλά αν βάλεις τα πόδια σου σε κρύο νερό, τότε έχει ένα μικρό αποτέλεσμα.

gimnastiki

Η διατροφή και ο ύπνος;;;

Σύμφωνα με τους ειδικούς η σωστή διατροφή και η συνεχή ενυδάτωση είναι σημαντική για να δώσουν στους μυς τα κατάλληλα στοιχεία για να ανακάμψουν. Παράλληλα, σύμφωνα με τους ειδικούς πρέπει να κοιμάσαι τουλάχιστον επτά ή οκτώ ώρες κατά τη διάρκεια της νύχτας, επειδή ο ύπνος θα βοηθήσει το σώμα να έχει την ενέργεια που χρειάζεσαι για την αποκατάσταση των μυών.

Τέλος, σύμφωνα με μελέτες, ο χυμός κερασιού και το σοκολατούχο γάλα βοηθούν. Και μην ξεχνάς να πίνεις πολύ νερό και να ακολουθείς μια ισορροπημένη διατροφή!

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *