Τα μειονεκτήματα του ύπνου με γεμάτο στομάχι

Η αλήθεια είναι ότι αυτές τις ημέρες έχουμε ξεφύγει λίγο με το φαγητό… Το μόνο που μας ευχαριστεί στο σπίτι.. είναι να μαγειρεύουμε και να τρώμε όλη μέρα.. Και άντε να τρώμε μόνο την ημέρα.. Τι γίνεται όμως το βράδυ.. που συνήθως τρώμε και πάλι ένα σωρό και μας παίρνει ο ύπνος κατευθείαν στον καναπέ;;

Όταν τρώμε μεγάλες ποσότητες αυτές συσσωρεύονται στο στομάχι, ένα όργανο που είναι υπεύθυνο για την παραγωγή ενζύμων και οξέων για την πέψη. Το αίμα πηγαίνει απευθείας σε αυτή την περιοχή και μας κάνει να αισθανόμαστε υπνηλία.

Ωστόσο, θα πρέπει να περιμένουμε για λίγο χρονικό διάστημα πριν ξαπλώσουμε, βλέποντας τηλεόραση ή διαβάζοντας.

Όταν λοιπόν τρώμε πολύ και πηγαίνουμε απευθείας για ύπνο όχι μόνο μας προσθέτει κιλά αλλά μας προκαλεί και οξύτητα, αυτό το αίσθημα “καύσου” στο στομάχι, με αποτέλεσμα η ποιότητα του ύπνου να μην είναι καλή, να στριφογυρίζουμε, να βλέπουμε εφιάλτες κλπ.

Ωστόσο, θα πρέπει να είμαστε προσεκτικοί επειδή το βραδινό γεύμα από μόνο του δεν μπορεί να μας παχύνει. Εξαρτάται από την ποσότητα και το είδος των τροφών που καταναλώνουμε το βράδυ.  Οι διατροφολόγοι ενημερώνουν ότι είναι καλύτερο να μην τρώμε υδατάνθρακες για τουλάχιστον τέσσερις ώρες πριν ξαπλώσουμε και να περιμένουμε τουλάχιστον δυο ώρες μετά το βραδινό γεύμα μέχρι να ξαπλώσουμε και πάλι..

Ο μεταβολισμός μας είναι πιο αργός κατά τις βραδινές ώρες. Οι ειδικοί μας ενημερώνουν επίσης ότι δεν είναι κακό να κάνουμε ένα μπάνιο μπάνιο αφού φάμε, αρκεί να μην είναι πολύ ζεστό το νερό και να μην περνάμε πολλή ώρα στο μπάνιο.

Είναι καλύτερο το βράδυ ειδικά να τρώμε περισσότερα φρούτα και λαχανικά και να αποφεύγουμε τη ζάχαρη, τα τηγανητά και το αλεύρι.

(Υλικό από https://meygeia.gr/ )

Ελένη ♥♥

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *