Τρεις εβδομάδες με δίαιτα πρωτεΐνης!

Γράφει η Πέννυ Αδάμου.

Πριν ξεκινήσουμε να δούμε τα οφέλη, θα πρέπει να σας πούμε πως η δίαιτα αυτή δεν ενδείκνυται για τους χορτοφάγους, αφού είναι πιο δύσκολο να βρουν πηγές πρωτεΐνών.

Όχι πως δεν γίνεται, αλλά σίγουρα θα τους κουράσει και δεν θα την ολοκληρώσουν.

Αν λοιπόν δεν είσαι χορτοφάγος και θέλεις να κάνεις μια εύκολη δίαιτα, τότε μάλλον την βρήκες.

Η δίαιτα της πρωτεΐνης δεν θα σε κουράσει καθόλου, αφού όλα τα φαγητά που θα φτιάχνεις είναι εντελώς απλά.

Η διαδικασία της είναι απλή. Την πρώτη εβδομάδα τρως μόνο πρωτεΐνη. Επίλεξε να φας μπιφτέκι για μεσημεριανό, χωρίς συνοδευτικό. Το ίδιο και το βράδυ. Μπορείς να τρως όση ποσότητα πρωτεΐνης θέλεις.

Από την δεύτερη εβδομάδα ξεκινάς να τρως και σαλάτα σαν συνοδευτικό. Συνεχίζεις πάλι με απλή πρωτεΐνη και τελειώνεις με πρωτεΐνη και συνοδευτικό.

Μπορείς εκτός από μπιφτέκι, σταδιακά να βάλεις και άλλο κρέας, όμως ίσως το ιδανικό είναι το στεγνό κοτόπουλο στον φούρνο.

Μην τα παρατήσεις, κάντη μέχρι τέλους. Μέσα σε τρεις βδομάδες θα έχεις δει αισθητή διαφορά.

You May Also Like