Τριήμερο πρόγραμμα διατροφής για επίπεδη κοιλιά.

Η αλήθεια είναι ότι το καλοκαίρι τα παίρνουμε τα κιλάκια μας… Μια τα παγωτά.. μια η θάλασσα που μας την ανοίγει την όρεξη δεν θέλουμε και πολύ για να φουσκώσουμε…

Αυτό ήταν όμως.. Μέσα σε 3 ημέρες θα απαλλαγούμε από την φουσκωμένη μας κοιλίτσα με ένα υπέροχο πρόγραμμα διατροφής..

Ημέρα 1η 

Πρωινό: 1 ποτήρι ξινόγαλα ή κεφίρ, 3 παξιμαδάκια κρίθινα ή 2 φρυγανιές thin crispsμε μέλι ή μαρμελάδα

Δεκατιανό: 3 μούσμουλα ή δαμασκηνα

Μεσημεριανό: 1 φιλέτο ψάρι ψητό, 1 μεγάλη πράσινη σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο,1 κούπα κινόα ή φαγόπυρο ή πλιγούρι

Απογευματινό: 5 φράουλες

Βραδινό: 1 τονοσαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο, 1 φέτα ψωμί

Ημέρα 2η 

Πρωινό: 1 γλ. κεφίρ, 1 φέτα ψωμί με μέλι ή μαρμελάδα

Δεκατιανό: 2 φέτες ανανά

Μεσημεριανό: 2 γλ. φασολάκια μαγειρεμένα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο ανά μερίδα, 60 γρ. τυρί χαμηλό σε λιπαρά (όχι μαλακό), 1 φέτα ψωμί

Απογευματινό: 1 χούφτα ανάλατους ξηρούς καρπούς (αμύγδαλα, φουντούκια)

Βραδινό: 1 κοτοσαλάτα (με 60 γρ. κοτόπουλο ψητό ή βραστό, 1 κ.σ. ελαιόλαδο και 1 κ.σ. τυρί τριμμένο), 1 φέτα ψωμί

Ημέρα 3η 

Πρωινό: 1 αυγό βραστό, 1 ακτινίδιο

Δεκατιανό: 2 φέτες ανανά

Μεσημεριανό: 1 μερίδα κοτόπουλο ή 1 φιλέτο γαλοπουλας στο γκριλ ή στον φούρνο (χωρίς πέτσα), 1 μεγάλη σαλάτα με 1 κ.σ. ελαιόλαδο

 Απογευματινό: 1 γιαούρτι παραδοσιακό (2%)

Βραδινό: 1 σαλάτα τύπου σεφ (μαρούλι, ντομάτα, 1 αυγό βραστό, 1 φέτα τυρί του τοστ, 1 φέτα βραστή γαλοπούλα) με 1 κ.σ. ελαιόλαδο και μηλόξιδο

Άντε και καλή μας επιτυχία!!!

(Δίαιτα από Ygeiamou.gr)

Ελένη ♥♥

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *