5 πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις για τα squats!

Και ποια δεν θέλει να έχει το πίσω μέρος της J.Lo ή της Kim Kardashian; Κι ενώ μπορεί ορισμένες να είναι προικισμένες με ένα στρογγυλό, ανορθωμένο πίσω μέρος, όπως και να έχει χρειάζεται δουλειά!

Κι εσύ χτυπιέσαι στο γυμναστήριο και κάνεις squats καθημερινά, αλλά να θυμάσαι πως και η διατροφή παίζει μεγάλο ρόλο.

Σε αυτό το άρθρο, όμως, θα μιλήσουμε για τα squats και τα βασικά πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις για αυτήν την άσκηση που τόσο σε παιδεύει και άλλο τόσο αγαπάς!

Τα squats μπορεί να αποκαλύψει μυϊκές ανισορροπίες

Ο τρόπος που κάνεις την άσκηση μπορεί να αποκαλύψει πολλά για τις ανισορροπίες των μυών, τη δομή του σώματός σου, τα δυνατά αλλά και αδύναμα σημεία σου. Μπορεί να φαίνεται σαν μια απλή, βασική άσκηση αλλά είναι εύκολο να το «χάσεις» αν την κάνεις για μεγάλο διάστημα. Μπορεί να μην έχεις συνειδητοποιήσει ότι τα γόνατα μπαίνουν προς τα μέσα ή ότι δεν χρησιμοποιείς αρκετά το ισχίο σου ή ότι σκύβεις πολύ προς τα εμπρός και δεν θα τα παρατηρήσεις αν κάποιος δεν στα πει.  Είναι σημαντικό να έχεις ένα επαγγελματία δίπλα σου να σου πει πώς να κάνεις σωστά την άσκηση και θα εκπλαγείς για το τι μπορείς να μάθεις για το σώμα σου.

s

Υπάρχει ένα σωρό διαφορετικοί τύποι squat
Οι περισσότεροι κολλάνε στο δοκιμασμένο, παλιό και παραδοσιακό squat αλλά υπάρχουν πολλά άλλα που μπορείς να δοκιμάσεις για να τονώσεις τους γλουτούς και το σώμα σου. Εναλλακτικά μπορείς να κάνεις διαφορετικές επαναλήψεις από split squats, pistol squats, sumo squats και η λίστα είναι ατελείωτη.

Οι γλουτοί είναι οι μεγαλύτεροι μύες στο σώμα σου
Αν θέλεις μια συνολική άσκηση για το σώμα σου, πρέπει οπωσδήποτε να συμπεριλάβεις τους γλουτούς και αυτό γιατί αποτελούν τους μεγαλύτερους μύες και καίνε τις περισσότερες θερμίδες. Αν προσθέσεις και βάρη στην προπόνησή σου, τότε βοηθάς το σώμα σου να απελευθερώσει τεστοστερόνη, να χτίσεις μυς και να κάψει λίπος!

sq

Με τα squats γυμνάζεις και τον κορμό
Όταν κάνεις squats είναι μια μεγάλη πρόκληση για τον κορμό σου, για να τον διατηρήσεις σταθερό. Μάλιστα, δοκίμασε τα goblet squats που θα γυμνάσουν ακόμα περισσότερο κορμό, κοιλιακούς και γλουτούς!

Τα squats δεν είναι η μοναδική άσκηση για τους γλουτούς
Παρ’ όλο που πολλοί θεωρούν πως είναι μονόδρομος για τη γύμναση των γλουτούς δεν είναι έτσι. Θα πρέπει να προσθέσεις κι άλλες ασκήσεις προκειμένου να δεις «δουλειά» εκεί πίσω!

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *