5 θαλασσινές τροφές σημαντικές για την υγεία μας

Αλήθεια πώς τα πάτε με τα θαλασσινά;; Εγώ θα έλεγα καθόλου καλά.. με μια πολύ μικρή εξαίρεση σε κάποια.. όπως γαρίδες για παράδειγμα..

Σήμερα θα μιλήσουμε για τις 5 πιο σημαντικές τροφές της θάλασσας που κάνουν πραγματικά καλό στην υγεία μας και καλό θα είναι να τις προτιμάμε συχνά πυκνά..

Τόνος

Είναι νόστιμος.. ταιριάζει πολύ στις σαλάτες και κάνει καλό στο δέρμα, το ορμονικό, αλλά και το καρδιαγγειακό σύστημα..

Στρείδια

Τα στρείδια όπως και τα περισσότερα οστρακοειδή έχουν πολύ υψηλή περιεκτικότητα σε ψευδάργυρο.. Ωφελούν πολύ την καρδιά.. το ανοσοποιητικό σύστημα.. αλλά και την σεξουαλική λειτουργία..

Σολομός

Η καλύτερη πηγή για Ω3. Βοηθάει πολύ το δέρμα.. το ανοσοποιητικό σύστημα.. αλλά και τα οστά.

Σκουμπρί

Διατηρεί την καρδιαγγειακή υγεία.. και δυναμώνει πολύ το ανοσοποιητικό σύστημα.

Ρέγκα

Όταν ήμουν παιδί υπήρχε πολύ στο τραπέζι μας.. σε συνδυασμό με φακές κυρίως..  Η ρέγκα είναι πολύ νόστιμη και αν και ιδιαίτερα αλμυρή είναι ο καλύτερος φίλος της καρδιάς.

Ελένη ♥♥

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *