Χάνω κιλά με 5 «έξυπνες» σαλάτες!

Γράφει η Κάτια Καραχάλιου.

Ας μην γελιόμαστε! Όλες μας πιάνει κάθε καλοκαίρι να θέλουμε να είμαστε πιο αδύνατες και να προσπαθούμε να χάσουμε τα περιττά κιλά του χειμώνα. Είναι εύκολο όμως;

Τα καλοκαίρι είναι η ιδανικότερη εποχή να χάσει κάποιος βάρος ή να ξεκινήσει μια δίαιτα. Ο λόγος είναι αναμενόμενος. Το καλοκαίρι οι επιλογές σε φρούτα και λαχανικά είναι πολλές. Η όρεξη λόγω ζέστης μειωμένη και η εκγύμναση πιο συχνή, αφού η θάλασσα και το κολύμπι έχουν τα θετικά τους.

Όμως πόσο ευχάριστα μπορεί να είναι τα γεύματά μου αν αποτελούνται από φρούτα και λαχανικά; Και ερχόμαστε να σου απαντήσουμε «πολύ».

Κανείς δεν σε υποχρεώνει να φας σκέτη μια σαλάτα και φυσικά δεν σημαίνει πως θα έχεις γρηγορότερα αποτελέσματα αν τρως συνέχεια σκέτες σαλάτες. Ο οργανισμός χρειάζεται ένα πλήρες γεύμα. Αυτό λοιπόν που έχεις να κάνεις είναι να μετατρέψεις τη σαλάτα σου σε πλήρες γεύμα. Πως το πετυχαίνεις;

Υπάρχουν λύσεις και φυσικά υλικά που μπορείς να προσθέσεις μέσα στη σαλάτα για να την κάνουν και πιο νόστιμη και πιο θρεπτική.

Φακές: Σαλάτα με φακές, γευστική και απίστευτα δυναμωτική.

Κοτόπουλο: Ψήσε ή βράσε λίγο κοτόπουλο και πρόσθεσέ το μέσα στη σαλάτα. Θα σε χορτάσεις πάρα πολύ.

Φασόλια μαυρομάτικα: Πολύ θρεπτικά και πολύ χορταστικά. Ταιριάζουν υπέροχα και κάνουν την σαλάτα απόλυτα δροσιστική.

Αμπελοφάσουλα: Δεν χρειάζεσαι σαλάτα! Είναι μόνα τους. Εξαιρετική επιλογή φαγητού με χαμηλές θερμίδες και υψηλή διατροφική αξία.

Ντάκος: Γνήσια κρητική σαλάτα, χορταστική και νόστιμη. Το παξιμάδι έχει τη δυνατότητα να σε «φουσκώσει» και να ξεχάσεις ότι πεινάς.

5 πιάτα για απόλαυση και καλή διατροφή! Ξεκίνησε και θα δεις ότι δεν θα σου λείψει το μεσημεριανό σου γεύμα!!

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *