CrossFit -Τα οφέλη και οι κίνδυνοι

To Crossfit είναι μια μέθοδος προπόνησης με απαιτητικές πολυαρθρικές κινήσεις εκτελεσμένες σε υψηλή ένταση. Είναι η πιο διαδεδομένη μέθοδος προπόνησης των τελευταίων ετών με φανατικούς οπαδούς σε όλο τον κόσμο..

Παρολαυτά η πρακτική του είναι αμφιλεγόμενη.. Κάποιοι μιλούν για υπερβολικά πολλά οφέλη στον οργανισμό.. κάποιοι άλλοι όμως το βρίσκουν άκρως επικίνδυνο.

Ας ξεκινήσουμε με τα καλά του Crossfit..

-Αυξάνει την καρδιαγγειακή και αναπνευστική αντοχή.

-Αυξάνει τη φυσική αντοχή.

-Το CrossFit ενισχύει τον συντονισμό και την ισορροπία.

-Βελτιώνει τη διάθεση και την αυτοεκτίμηση.

-Βοηθά στην αύξηση της μυϊκής μάζας.

-Το CrossFit βοηθά τους ανθρώπους να χάσουν βάρος (θεωρείται “καυστήρας λίπους”).

-Προωθεί τις σχέσεις, καθώς συχνά γίνεται σε ομάδες.

Οι κίνδυνοι του CrossFit

Η συγκεκριμένη προπόνηση μπορεί πραγματικά να γίνει επικίνδυνη εάν δεν λάβετε τις κατάλληλες προφυλάξεις..

Πολλοί άνθρωποι έχουν παραπονεθεί για..

-Μυϊκούς τραυματισμούς και τραυματισμούς στους συνδέσμους, στους τένοντες και στα οστά.

-Τραυματισμοί στη σπονδυλική στήλη.

-Αδυναμία και παρατεταμένη κόπωση.

-Αλλαγές του καρδιαγγειακού συστήματος, όπως αυξημένη αρτηριακή πίεση.

-Ραβδομυόλυση, μια κατάσταση που περιλαμβάνει τη διάσπαση του μυϊκού ιστού.

Για να ξεκινήσετε CrossFit με ασφάλεια, πρέπει να προσδιορίσετε την κατάσταση της υγείας σας και το εάν υποφέρετε από οτιδήποτε που μπορεί να σας βλάψει. Στη συνέχεια, μην ξεχνάτε ότι η έντονη άσκηση δεν συνιστάται σε περιπτώσεις ασθένειας.

 

(Πληροφορίες Meygeia.gr)

(Photos @ pixabay.com)

 

Ελένη ♥♥

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *