Δίαιτα 12 ημερών για άμεσα αποτελέσματα

Ε εντάξει αν δεν κάνουμε δίαιτα το καλοκαίρι πότε θα κάνουμε… Θα μου πεις πριν πεινάσεις μαγειρεύεις.. αλλά έτσι είμαστε εμείς της τελευταίας στιγμής.. Ακόμα και τώρα που μπήκε το καλοκαιράκι για τα καλά.. μπορούμε να χάσουμε κάποια παραπανίσια κιλά κάνοντας την δίαιτα των 12 ημερών..

Αναλυτικά…

Ημέρα 1η

Πρωινό 50γρ. δημητριακά με 125ml γάλα με χαμηλά λιπαρά,  ½ φλιτζάνι  φρούτα και 3-4 καρύδια.

Σνακ 1 ποτήρι φρέσκο χυμό.

Μεσημεριανό 1 μερίδα φακές και 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως.

Απογευματινό Γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά με λίγο μέλι

Δείπνο 1 μερίδα ψητό φιλέτο κοτόπουλο  και ψητά λαχανικά με ελάχιστο λάδι και 1 μήλο

Ημέρα 2η  

Πρωινό 50γρ βρώμης και 200ml γάλα με χαμηλά λιπαρά, 1 ποτήρι φρέσκο χυμό πορτοκάλι.

Σνακ 1 μεγάλο αχλάδι

Μεσημεριανό Μια μεγάλη σαλάτα με 150 γραμμάρια ψητό κοτόπουλο, μαρούλι, αγγούρι και ντομάτα, λίγο λάδι και μία φέτα ψωμί ολικής άλεσης.

Απογευματινό Γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά

Δείπνο 1 μερίδα ρύζι με μανιτάρια και ένα μπολ φρούτα

 Ημέρα 3η 

Πρωινό 50γρ δημητριακά με 125ml γάλα με χαμηλά λιπαρά και ξηρούς καρπούς, 1 ποτήρι φρέσκο χυμό με πορτοκάλι

Σνακ 2 δαμάσκηνα.

Μεσημεριανό Σαλάτα με μισό φλιτζάνι ρύζι και μισό αβοκάντο, σπανάκι, 3 φέτες ντομάτας και μια κουταλιά της σούπας μαγιονέζα light.

Απογευματινό 30γρ μαύρη σοκολάτα

Δείπνο Μια σαλάτα με μια πατάτα βραστή, ρόκα, ωμά καρότα, σέλινο, καρύδια και μήλο.

Ημέρα 4η 

Πρωινό 2 φέτες ψωμί του τοστ ( ολικής αλέσεως) με δυο κουταλάκια μαρμελάδα πορτοκάλι.

Σνακ 1 μικρό κουλούρι με λίγο μέλι και 2 καρύδια

Μεσημεριανό 350γρ πατατοσαλάτα με 1 κουταλιά της σούπας καλαμπόκι κονσέρβας, ψιλοκομμένη κόκκινη και πορτοκαλί πιπεριά και ψιλοκομμένο μαϊντανό.

Απογευματινό 1 μήλο.

Δείπνο Κοτόπουλο με ρύζι και μια μικρή ντοματοσαλάτα με ελάχιστο λάδι.

Ημέρα 5η 

Πρωινό 2 αυγά ομελέτα  και μία φέτα ψωμί του τοστ, 1 ποτήρι φρέσκο χυμό.

Σνακ 1 φλιτζάνι φρούτων με μαρμελάδα.

Μεσημεριανό 1 σαλάτα με φιλέτο κοτόπουλο, πιπεριές, μαρούλι και μια κουταλιά της σούπας τριμμένο τυρί.

Απογευματινό 5 καρύδια

Δείπνο 120γρ φρέσκο φιλέτο μπακαλιάρου με σπανάκι και μια σαλάτα με μισό αβοκάντο και 2-3 φέτες ντομάτας.

Ημέρα 6η 

Πρωινό Ένα μικρό μπολ με φρούτα, ένα μικρό κρουασάν με μαρμελάδα, ένα ποτήρι φρέσκο χυμό.

Σνακ 2 φρυγανιές ολικής άλεσης και 1 κουταλιά χούμους.

Μεσημεριανό Σούπα με πράσο και μπέικον, σέλινο με λίγους ηλιόσπορους.

Απογευματινό 150γρ γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά και λίγα ψιλοκομμένα αμύγδαλα.

Δείπνο Μια σαλάτα με 150γρ φασόλια, μια πατάτα, ντομάτα, κρεμμύδι, μαιντανό, πιπεριές και σκόρδο.

Ημέρα 7η 

Πρωινό 50γρ βρώμης με 125ml γάλα με χαμηλά λιπαρά και μια κουταλιά μαρμελάδας φραγκοστάφυλου, 1 ποτήρι φρέσκο χυμό.

Σνακ 2 μανταρίνια.

Μεσημεριανό 1 μπολ με σαλάτα φασολιών, φύλλα ρόκας, ντομάτες και 2 δαμάσκηνα.

Απογευματινό Ένα ποτήρι smoothie της επιλογής σας.

Δείπνο Μια σαλάτα με 150 γραμμ. γαλοπούλα , μαρούλι, καρότο, και λίγα καρύδια και δύο φρυγανιές ολικής αλέσεως.

Ημέρα 8η 

Πρωινό Μισό γκρέιπφρουτ., 1 φέτα ψωμί ολικής αλέσεως και ένα αβγό βραστό

Σνακ 1 κομμάτι κέικ

Μεσημεριανό Σαλάτα με ντομάτα, αγγούρι, κρεμμύδι, 50γρ τυρί φέτα.

Απογευματινό 1 γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά Δείπνο Μια μερίδα πένες με σάλτσα από μπρόκολο και μια κουταλιά της σούπας τριμμένη παρμεζάνα.

Ημέρα 9η

Πρωινό Μια φρουτοσαλάτα με μισό αχλάδι, μισό μήλο και μισή μπανάνα, ένα ποτήρι φρέσκο χυμό.

Σνακ 1 μήλο.

Μεσημεριανό 1 πιάτο φακές, μια μικρή ντοματοσαλάτα με λίγες ελιές και 2 φρυγανιές ολικής άλεσης.

Απογευματινό Μια χούφτα αποξηραμένα βερίκοκα και σταφίδες.

Δείπνο Ένα ψητό φιλέτο κοτόπουλο και ένα μικρό μπολ βραστά λαχανικά.

Ημέρα 10η 

Πρωινό 1 μπολ με 50γρ φρούτα, ξηρούς καρπούς, δημητριακά και  125ml ημιαποβουτυρωμένο γάλα και ένα ποτήρι φρέσκο χυμό.

Σνακ 1 μανταρίνι και 30γρ μαύρη σοκολάτα.

Μεσημεριανό 3 μπιφτέκια λαχανικών και μια πίτα ολικής αλέσεως με πιπεριά, κρεμμύδι και μαρούλι.

Απογευματινό Ένα γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά με δυο μικρά φρούτα.

Δείπνο Ένα φιλέτο γαλοπούλας με ρύζι, 2 φρούτα της επιλογής σας.

Ημέρα 11η

Πρωινό 2 ασπράδια αβγών με μανιτάρια, ντομάτα και 1 φέτα ψωμί ολικής άλεσης, ένα φρέσκο χυμό πορτοκαλιού.

Σνακ 2 μανταρίνια.

Μεσημεριανό Ένα σάντουιτς με ψωμί ολικής άλεσης σολομό και αγγούρι

Απογευματινό Μια μπάρα δημητριακών με σοκολάτα.

Δείπνο 100γρ φιλέτο ψάρι με λίγη σάλτσα σόγιας και μερικά αμύγδαλα.

Ημέρα 12η

Πρωινό 1 βραστό αυγό με μία φέτα του τοστ και 1 ντομάτα, ένα ποτήρι φρέσκο χυμό.

Σνακ Μια χούφτα σταφύλια και μία μικρή μπανάνα.

Μεσημεριανό Ένα πιάτο μακαρόνια με μια κουταλιά κιμά

Απογευματινό 1 γιαούρτι με χαμηλά λιπαρά

Δείπνο Ένα μοσχαρίσιο φιλέτο με βραστές πατάτες, βραστά καρότα και πράσα.

 

Άντε καλή μας επιτυχία!!!

Ελένη ♥♥

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *