Δίαιτα μέχρι το Πάσχα; Εύκολο…

Μπορεί να σας ακούγετε περίεργο, ιδίως αν είστε μέσα στο σπίτι όλη μέρα.

Όμως το Πάσχα έρχεται και μπορεί να μην είναι όπως θα θέλαμε φέτος, αλλά μπορεί να μην μας βρει βαρύτερες από πέρσι, ίσα ίσα να μας βρει ανανεωμένες.

Το θέμα είναι ποια οπτική προτιμούμε να βλέπουμε. Μπορούμε από το  να αγχωνόμαστε, να πάρουμε τα θετικά της καραντίνας και να ανανεώσουμε τις σχέσεις μας, να κοιμόμαστε καλά και να τρώμε σωστά, αλλά και φυσικά να γυμναζόμαστε.

Κατέβασε στο κινητό σου εφαρμογή που μετρά θερμίδες και ξεκίνα από σήμερα!!

Τι πρέπει να κάνεις;

  1. Παίρνεις σωστό πρωινό, γεμάτο πρωτεΐνες!
  2. Τρως πολλά φρούτα και λαχανικά
  3. Διατηρείς σταθερή την ώρα που τρως μεσημεριανό.
  4. Δεν τρως μετά τις 9 το βράδυ.
  5. Κοιμάσαι μια σταθερή ώρα.
  6. Κοιμάσαι και μεσημέρι (ο ύπνος σε βοηθάει να ξεκουραστείς, να λειτουργεί σωστά ο μεταβολισμός σου και φυσικά να μην τρως)
  7. Κάνεις πέντε γεύματα την μέρα (εννοώντας κανονική μερίδα και όχι παραγεμισμένη)

Αν μετράς θερμίδες, κάνεις συγκεκριμένα γεύματα και κοιμάσαι σωστά, σίγουρα μέχρι το Πάσχα θα χάσεις 2-3 κιλάκια, ανάλογα με τον μεταβολισμό σου!

Το σημαντικότερο όλων είναι να μην έχεις άγχος. Το άγχος μπλοκάρει τον μεταβολισμό σου και σε κάνει να ζητάς φαγητό για να νιώσεις καλύτερα!

Βάλε μια τάξη στην διατροφή σου, γιατί σίγουρα θα σε κάνει να νιώσεις πολύ καλύτερα!

Κάτια

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *