Κάνουμε απλές ασκήσεις για γράμμωση στα πόδια!

Θέλεις γράμμωση στα πόδια σου; Λογικό, γιατί το καλοκαίρι έρχεται, λίγο το μαγιό, λίγο τα σορτς, λίγο οι κοντές φούστες, θέλεις να δείχνουν όμορφα και sexy!

Ποιες ασκήσεις θα σου δώσουν άμεσα αποτελέσματα και θα σε κάνουν να νιώσεις ακόμα μεγαλύτερη αυτοπεποίθηση για το σώμα σου;

Πάμε να δούμε 3 ασκήσεις πάρα πολύ δυνατές για το σώμα μας!

Άσκηση 1:

Ξάπλωσε στο πλάι σε ένα στρώμα και φέρε το πόδι σου σε κάθετη θέση δέκα φορές.

Επανέλαβε για 3 σετ!

Άσκηση 2:

Καθίσματα με μπάλα. Πάρε μια μπάλα, αν έχεις στο σπίτι μπάλα του μπάσκετ καλύτερα, γιατί είναι βαριά και κάνε δέκα καθίσματα, κρατώντας την μπάλα σε τεντωμένα χέρια.

Επανέλαβε για 3 σετ!

Άσκηση 3:

Ξάπλωσε και σήκωσε τα πόδια σου σαν να κάνεις ποδήλατο στον αέρα. Κάνε 20 φορές «πετάλι» και επανέλαβε για 3 σετ!

Όταν λέμε σετ, εννοούμε να σταματάς να ξεκουράζεσαι και πάλι από την αρχή!

Τα πόδια σου θα δείξουν άμεσα γραμμωμένα!

Κάτια

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *