Πες μας το σωματότυπό σου, να σου πούμε τι γυμναστική πρέπει να κάνεις!

Μπορεί να έχεις λίγα παραπάνω κιλά στην κοιλιά, στους γοφούς, στα μάγουλα, στους ώμους. Ο καθένας έχει το δικό του σωματότυπο και ανάλογα με αυτόν πρέπει να επιλέγει τη γυμναστική και τη διατροφή του.

Μπορεί εσύ να παίρνεις τα κιλά στην κοιλιά (και ναι συμπάσχουμε και είναι εκνευριστικό) κι επομένως θα πρέπει να κάνεις κοιλιακούς, πολλούς κοιλιακούς! Πρέπει πρώτα να καταλάβεις που παίρνεις τα περισσότερα κιλά, ποιος είναι ο σωματότυπός σου και στη συνέχεια να κάνεις τη γυμναστική και να εστιάσεις στις περιοχές που θέλεις, χωρίς φυσικά να αμελείς το υπόλοιπο σώμα.

Πες μας, λοιπόν, το σωματότυπό σου, να σου πούμε τη γυμναστική που πρέπει να κάνεις!

Αν το πρόβλημα είναι στη μέση και το στήθος

Τότε οι ιδανικές ασκήσεις για σένα είναι το ποδήλατο, κοιλιακοί, ραχιαίοι και ασκήσεις για γλουτούς. Έτσι θα μειωθεί η περιφέρεια της μέσης!

Αν παίρνεις βάρος στο κάτω μέρος του σώματος
Για να είναι ομοιόμορφα τα πόδια και οι γλουτοί με το υπόλοιπο μέρος του σώματός σου, τότε η αεροβική άσκηση είναι για σένα!

Αν το πρόβλημα είναι στο πίσω μέρος των μηρών και στο πάνω μέρος των χεριών
Σε αυτήν την περίπτωση δεν γλιτώνεις τις ασκήσεις με βάρη. Ασκήσεις για χέρια και για πόδια ώστε να δυναμώσουν!

Όσο για τα μάγουλα, έχουμε ειδικές ασκήσεις!

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *