Ποια ώρα της ημέρας πρέπει να τρώμε;

Η ώρα που τρώμε είναι πολύ σημαντική για την πέψη, για την λειτουργία του οργανισμού μας και φυσικά για την σωστή διατήρηση των κιλών.

Κάθε μέρα λοιπόν πρέπει να έχουμε μια σταθερότητα στα γεύματά μας, την ρουτίνα του οργανισμού.

Και εντάξει καταλαβαίνουμε πως λόγω δουλειάς δεν μπορούμε να το τηρήσουμε πάντα, πρέπει όμως να το προσπαθούμε.

Στο site μας σας έχουμε ενημερώσει για τα μαγαζιά που μπορείτε να απολαύσετε το μεσημεριανό σας φαγητό. Οπότε ακόμα και αν δεν έχετε πάρει φαγητό για μεσημέρι στην δουλειά, κάντε την σωστή επιλογή για να φροντίσετε το σώμα σας!

Σύμφωνα με τους ειδικούς, το πρωινό μας είναι σημαντικό για να μπορέσουμε να ξεκινήσουμε την μέρα μας.

Καλύψτε τις ανάγκες σας με ένα πλούσιο πρωινό. Ξυπνήστε κάθε μέρα την ίδια ώρα και διατηρήστε μια ρουτίνα στο πρωινό σας. Και φυσικά δεν εννοούμε σε αυτά που θα τρώτε, αλλά στο ποια ώρα θα τα τρώτε.

Το μεσημεριανό σας καλό είναι να το παίρνετε στις 2 το μεσημέρι. Αυτό θα σας βοηθήσει να μην έχετε τις απογευματινές λιγούρες που σας οδηγούν σε κατανάλωση γλυκών.

Το απόγευμα φάτε γύρω στις 5 ένα φρούτο και στις 6 πιείτε το καφεδάκι σας.

Το βραδινό σας να είναι καθημερινά 3 ώρες πριν κοιμηθείτε. Ιδανικό είναι να μην τρώτε το ίδιο φαγητό με αυτό που φάγατε το μεσημέρι, γιατί το βράδυ ο οργανισμός έχει ανάγκη από λιγότερες θερμίδες και πιο ελαφριά γεύματα, ώστε να κοιμηθείτε ανάλαφρα!

Τηρήστε τις ώρες φαγητού σας καθημερινά και θα καταλάβετε πως η δίαιτα είναι απλώς περιττή!

Αγαπήστε το σώμα σας μέσα από την διατροφή σας!!

Κάτια

 

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *