Πόνος στη πλάτη; Όχι πια με αυτές τις ασκήσεις!

Γράφει η Πέννυ Αδάμου.

Δεν ξέρω για εσάς, αλλά εγώ όταν αλλάζει ο καιρός ή όταν νιώθω έντονο στρες έχω πόνους στην πλάτη που μάλιστα γίνονται αφόρητοι.

Η γυμναστική σε τέτοιες περιπτώσεις είναι η μόνη λύση. Και μάλιστα η πρωινή απλή άσκηση μπορεί να βοηθήσει πάρα μα πάρα πολύ.

Ξυπνώντας το πρωί και κάνοντας μερικές ασκησούλες, μπορείς να έχεις μια ξεκούραστη μέρα και να μην ταλαιπωρείσαι από πόνους.

Ποιες ασκήσεις μπορούν να μας κάνουν να γυμνάσουμε σωστά την πλάτη μας και να είναι πάντα ίσια και φυσικά γυμνασμένη;

Push ups:

Τα push ups είναι μία από τις καλύτερες σωματικές ασκήσεις που μπορείς να κάνεις απλώς μόνος σου χωρίς κανένα μηχάνημα.

Η κίνηση δουλεύει τους άνω μυς, πιέζοντας και τραβώντας την πλάτη. Τα πόδια πρέπει να κινούνται συγχρόνως.

Διατηρήστε την πλάτη σας σε ευθεία γραμμή, για να αποφύγετε περιττή φόρτιση της περιοχής.

Κάντε απλές καθημερινές κινήσεις:

Μπορείτε να τονώσετε τον κορμό και την πλάτη σας εύκολα, με απλές κινήσεις. Οι μυες σας δυναμώνουν και ενεργοποιούνται κάθε φορά που ανοίγετε μια πόρτα, που σηκώνετε ένα αντικείμενο, που γυρίζετε το τιμόνι, ακόμη και στο ντους.

Κάντε απλές καθημερινές κινήσεις σε επανάληψη.

Τέντωμα για την τόνωση της πλάτης:

Εκτελέστε ασκήσεις με διατάσεις, έστω και για 10 λεπτά. Τοποθετήστε το βραχίονά σας στην κάσα της πόρτας, σχηματίζοντας γωνία 90 μοιρών.

Γυρίστε το κορμί σας προς τη μεριά του άλλου βραχίονα και τεντώστε για 30 με 60 δευτερόλεπτα. Έπειτα, αλλάξτε πλευρά.

Επαναλάβετε την άσκηση 3 φορές και νιώστε την αλλαγή στην πλάτη σας.

Μην αφήνετε τον εαυτό σας αγύμναστο! Κάντε τις σωστές ασκήσεις! No more pain!

 

You May Also Like