Πώς να χάσεις κιλά όταν δεν έχεις χρόνο για γυμναστική;;;

Η απώλεια βάρους δεν είναι εύκολη υπόθεση. Χρειάζεται μεγάλη προσοχή στη διατροφή αλλά και γυμναστική. Υπάρχουν, όμως, άνθρωποι που πραγματικά δεν έχουν χρόνο για γυμναστική, τα ωράριά τους είναι περίεργα και πού να βρεις όρεξη για γυμναστική;;;

Η αλήθεια είναι πως για να χάσεις βάρος απαιτείται ένας συνδυασμός διατροφής και γυμναστικής. Αλλά στην περίπτωση που δεν μπορείς να κάνεις γυμναστική τόσο συχνά όσο πρέπει; Πρέπει να φτιάξεις ένα δικό σου πρόγραμμα. Και ένα πρόγραμμα κομμένο και ραμμένο για σένα θα σε κάνει πιο συνεπή στη γυμναστική.

Το ιδανικό είναι να κάνεις γυμναστική 4 με 5 φορές την εβδομάδα, αλλά αν αυτός ο αριθμός δεν είναι εφικτός;

gym

Κάνε focus ώστε να φτάσεις όσο πιο κοντά γίνεται στις 4 προπονήσεις την εβδομάδα και ό,τι κι αν κάνεις, όσες φορές κι αν καταφέρεις να κάνεις γυμναστική μην νιώθεις ένοχος και μην κατηγορείς τον εαυτό σου.

Άλλωστε είναι καλύτερο να κάνεις κάτι απ’ το να μην κάνεις τίποτα. Δηλαδή, μπορείς να κάνεις ακόμη και 15 λεπτά ποδήλατο ή να πας για περπάτημα. Αυτό είναι καλύτερο απ΄το να μην κάνεις τίποτα! Και μέσα στις ημέρες που έχεις χρόνο να κάνεις γυμναστική, τότε βάλε στη γυμναστική σου την αεροβική αλλά και τα βάρη καθώς χρειάζεσαι έναν συνδυασμό και των δύο για να χτίσεις ένα υγιές και καλό σώμα. Παράλληλα, μπορείς να εντάξεις στην ρουτίνα σου και το τρέξιμο ή το κολύμπι όποτε έχεις λίγο extra ελεύθερο χρόνο!

Τρόπος υπάρχει για να κάνεις γυμναστική ακόμη κι όταν ο χρόνος είναι ελάχιστος. Το ζήτημα είναι να υπάρχει και θέληση.

Και να θυμάσαι πάντα όσο προσπαθείς, να είσαι περήφανος για τον εαυτό σου ανεξάρτητα από το πόση γυμναστική κάνεις!

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *