Πώς να παραμείνουμε χαρούμενες ακόμα και αν είναι χειμώνας;

Τον χειμώνα τα επίπεδα της βιταμίνης D πέφτουν, κάτι που οφείλεται στην μη έκθεσή μας στον ήλιο.

Η έλλειψη αυτής της βασικής βιταμίνης οδηγεί πολλές φορές στο να νιώθουμε πεσμένοι και κακοδιάθετοι.

Όμως σίγουρα στην Ελλάδα έχουμε μεγαλύτερα περιθώριο για πρόσληψη αυτής της βιταμίνης, όπως και όλοι οι λαοί της Μεσογείου άλλωστε.

Αρκεί να είμαστε έτοιμοι να χαρούμε τον ήλιο τις λίγες ημέρες που μπορούμε να μείνουμε για λίγο έξω, μέσα σε αυτό το κρύο.

Όμως μπορεί να μην αρκεί η έκθεσή μας, άρα πρέπει να βοηθήσουμε τον εαυτό μας εκ των έσω!

Η κατάθλιψη του χειμώνα είναι πια κάτι γνωστό. Πολλοί άνθρωποι νιώθουν εντελώς εξαντλημένοι, χωρίς μερικές φορές να κουραστούν ουσιαστικά.

Αν όμως έχεις μάθει να σκέφτεσαι ορθολογικά, τότε το πρόβλημά σου αμέσως λύθηκε!

Αύξησε λοιπόν τους καφέδες με τους φίλους, ώστε να έρχεσαι συχνά σε επαφή με την κοινωνική σου ζωή και την διασκέδαση.

Πήγαινε θέατρο ή δες κομεντί. Το γέλιο βοηθά πολύ την αύξηση των σωστών ορμονών.

Γυμνάσου περισσότερο!

Μην τρως έτοιμες τροφές, Πολλές φορές τον χειμώνα πέφτουμε στην παγίδα να τρώμε junk food, νομίζοντας πως θα πάρουμε ενέργεια! Don’t!!

Προσπάθησε να προλαβαίνεις έναν απογευματινό περίπατο πριν πέσει ο ήλιος. Αν όχι τις καθημερινές κάν’ το τα Σαββατοκύριακα!

Το μυαλό μας μπορεί να μας βοηθήσει να ξεπεράσουμε κάθε αρνητική σκέψη! Ας το βάλουμε στην σωστή λειτουργία και ας σκεφτούμε πως…ο χειμώνας δεν κρατά πολύ!!

Κάτια

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *