Η σωστή δίαιτα έχει 15 κανόνες

Αν και είναι κομματάκι  δύσκολο να μπούμε σε διαδικασία δίαιτας αυτή την περίοδο.. ( η καραντίνα βλέπεις σου ανοίγει την όρεξη), ας την κάνουμε την προσπάθεια.. δεν ξέρεις καμμιά φορά.. Άλλωστε τώρα που κάνουμε και καθημερινό περπάτημα (μιας και δεν έχουμε και άλλη επιλογή), μπορεί να συνδυαστεί τέλεια.

Μπορείτε να επιλέξετε μια διατροφή που σας αρέσει και σας βολεύει.. αλλά δεν πρέπει να ξεχνάτε τους παρακάτω κανόνες.. Άλλωστε όλοι τους έχουμε ξανακούσει από τους διατροφολόγους..

1. Μπορούμε να χρησιμοποιούμε ελεύθερα λεμόνι, ξύδι, καρυκεύματα, μουστάρδα, κρεμμύδι και σόδα.

2. Τα δημητριακά , το ψωμί , τα ζυμαρικά, τα κράκερ, οι φρυγανιές και τα παξιμάδια πρέπει να είναι ολικής αλέσεως ή σίκαλης

3. Μπορούμε να καταναλώνουμε οποιοδήποτε φρούτο εποχής σε μέγεθος ενός φλιτζανιού τσαγιού ή ένα ποτήρι χυμό φρούτων ή ρόφημα φρούτων και λαχανικών.

4. Μπορούμε να καταναλώνουμε οποιοδήποτε λαχανικό επιθυμούμε, ωμό ή βραστό σε απεριόριστη ποσότητα..

5. Να καταναλώνουμε γάλα και γιαούρτι με 1,5-2% σε λιπαρά

6. Στο ψάρι- κοτόπουλο και γενικά κρέας να αφαιρούμε πάντα την πέτσα.

7. Ελαιόλαδο συνολικά έως 5 κουταλάκια του γλυκού την ημέρα στο φαγητό και στη σαλάτα.

8. Αποφεύγουμε το ζωικό βούτυρο και προτιμάμε τη μαργαρίνη.

9. Ποσότητες: 1 μερίδα εστιατορίου βάρους 150γρ. κρεατικά, 200γρ. λαδερά, ζυμαρικά, όσπρια, 30-50 γρ. τυρί, ψωμί.

10. Αλκοόλ να προτιμάμε μπύρα ή κρασί.

11. Να προτιμάμε ακατέργαστη ή καστανή ζάχαρη

12. Να στραγγίζουμε τα φαγητά μας κυρίως τα λαδερά και τα μαγειρεμένα με σάλτσες.

13. Όταν συντρέχουν λόγοι αλλεργίας ή δυσαρέσκειας σε ορισμένες τροφές, αντικαθιστούμε τα γεύματα με αντίστοιχες τροφές.

14. Να πίνουμε καθημερινά 2-3 ποτήρια πράσινο τσάι με διπλάσια περιεκτικότητα σε κατεχίνες.

15. Να μην ζυγιζόμαστε κάθε μέρα

 

Ελένη ♥♥

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *