Τα λάθη που κάνεις στο πρωινό σου!

Το πρωί να τρως σας βασιλιάς μας έλεγαν όταν ήμασταν μικρά και μ’ αυτή τη συμβουλή πορευόμαστε και τώρα που μεγαλώσαμε. Το πρωινό είναι το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας καθώς θα ενεργοποιήσει τον μεταβολισμό σου, θα σου δώσει την ενέργεια που χρειάζεσαι και θα σε «κρατήσει» μέχρι το επόμενο γεύμα σου. Γι’ αυτό όσο κι αν βιάζεσαι να πας στη δουλειά όχι μόνο δεν πρέπει να το παραλείπεις αλλά πρέπει να είσαι και πολύ προσεκτικός στο τι θα φας!

giphy

Υπάρχουν αρκετά λάθη που κάνεις στο πρωινό σου, χωρίς να το αντιλαμβάνεσαι!

Δεν τρως αρκετή πρωτεΐνη

Μπορεί το τοστάκι να είναι η εύκολη λύση για το πρωί αλλά δεν σου δίνει την απαραίτητη πρωτεΐνη που έχεις ανάγκη κι επομένως την ενέργεια που χρειάζεσαι. Μπορεί να ικανοποιεί για λίγο το στομάχι σου, το οποίο μετά από μισή ωρίτσα ξεκινά να γουργουρίζει πάλι… Το ιδανικό είναι να τρως 13 με 20 γραμμάρια πρωτεΐνης!

omeletaΔεν υπολογίζεις την ποσότητα

Τι εννοούμε μ’ αυτό; Εννοούμε πως απλώς χύνεις μερικά δημητριακά στο μπολ με το γάλα σου χωρίς να σ’ ενδιαφέρει η ποσότητα ή απλώς πίνεις το smoothie σου χωρίς να υπολογίζεις πόσο πίνεις και αυτό είναι λάθος! Ειδικά αν θέλεις να χάσεις βάρος πρέπει να είσαι πολύ προσεκτικός με την ποσότητα, ακόμη κι αν αυτό που τρως είναι υγιεινό.

Ξεχνάς τα υγιή λίπη

Πρωτεΐνη; Check! Ίνες; Check. Υγιή λίπη; Μάλλον τα ξεχνάς! Βεβαιώσου ότι το πρωινό που επιλέγεις περιλαμβάνει 10 με 15 γραμμάρια υγιή λίπη, δηλαδή μη κορεσμένα προκειμένου να σε κρατήσει μέχρι να φας το επόμενο γεύμα σου. Μια επιλογή είναι το αβοκάντο!

Το παρακάνεις με τους εξευγενισμένους υδατάνθρακες

keik
Ωραίο το ψωμάκι και το κέικ για πρωινό αλλά μετά από λίγο θα καταλήξεις πάλι πεινασμένος. Και σου προσθέτουν και κιλά και δεν σε χορταίνουν. Γι΄αυτό με μέτρο!

Δεν τρως αρκετά
Ωραία η μπανάνα για πρωινό αλλά αν δεν πάρεις μεταξύ 300 με 400 θερμίδες, είπαμε το στομάχι σου θα γουργουρίζει και μετά θα φας μια τυρόπιτα ή μια μπουγάτσα για να χορτάσεις. Συνδύασε το φρούτο σου μαζί με κάτι άλλο. Και μην ξεχνάς αυτό το «κάτι άλλο» να έχει πρωτεΐνες και υγιή λίπη!

Βάλε αύριο το ξυπνητήρι σου πέντε λεπτά νωρίτερα και δεν θα το μετανιώσεις. Θα καταλάβεις τη διαφορά!

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *