Αν θέλεις να χάσεις βάρος, δες πόση γυμναστική πρέπει να κάνεις!

Η απώλεια βάρους δεν είναι εύκολη υπόθεση. Θέλει επιμονή κι υπομονή. Προσπάθειες ξανά και ξανά, διατροφή και γυμναστική.

Πόση γυμναστική πρέπει να κάνεις αν θέλεις να χάσεις βάρος; Πόσες φορές την εβδομάδα πρέπει να πηγαίνεις γυμναστήριο προκειμένου να χάσεις τα κιλά που θέλεις;

Σύμφωνα με τους ειδικούς θα πρέπει να πιάνεις γυμναστική 5 με 6 φορές την εβδομάδα από περίπου 50 λεπτά.

Αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι θα πρέπει να δίνεις το παρών 5 με 6 φορές την εβδομάδα στο γυμναστήριο αφού μπορείς κάλλιστα να κάνεις γυμναστική και στο σπίτι σου.

Ιδανικά είναι καλό να κάνεις έναν συνδυασμό ασκήσεων τόσο αερόβια άσκηση όσο και ασκήσεις ενδυνάμωσης μυών.

Απ’ την άλλη, αν δεν θέλεις να χάσεις βάρος αλλά θέλεις να έχεις μια καλή φυσική κατάσταση και να είσαι υγιής θα πρέπει να κάνεις γυμναστική 3 φορές την εβδομάδα. Σε κάθε περιπτώσει αν είσαι αρχάριος μπορείς να ξεκινήσεις σταδιακά με λιγότερες φορές και να αυξήσεις τις μέρες ή τις ώρες.

Μήπως να γίνει ένας άλλος στόχος για το 2020 που όμως αυτή τη φορά θα τηρήσεις;

You May Also Like

Γραψτε ενα σχολιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *