Τι να πίνω αν θέλω να αποφύγω τον καφέ;

Γράφει η Κάτια Καραχάλιου.

Ο καφές έχει διεγερτικές ιδιότητες και μπορεί να σε κάνει να νιώθεις καλύτερα, πιο ξύπνιος και πιο ενεργός.

Έχει την δυνατότητα να σου προσφέρει ενέργεια, ακόμα και αν αυτό είναι placebo.

Όμως από μια ποσότητα και πάνω είναι κακός για την πίεσή σου και την καρδιά. Έτσι καλό είναι να τον αντικαταστήσεις με άλλα ροφήματα που έχουν καφεΐνη, σου δίνουν ενέργεια και νιώθεις δυνατός.

Για παράδειγμα, βγαίνεις μια ωραία βόλτα για περπάτημα και θέλεις να κρατάς και να πίνεις κάτι.

Μπορείς να δοκιμάσεις τη σοκολάτα, που εκτός από απολαυστική, υπάρχει πια και με χαμηλά λιπαρά και μπορεί να σε κρατήσει ξύπνιο και γεμάτο ενέργεια.

Χρόνια τώρα ξέρουμε για τις ιδιότητες του τσαγιού. Το τσάι έχει καφεΐνη και μάλιστα εξαιρετική σε ποσότητα για να παραμείνεις ξύπνιος.

Αν τώρα είσαι από τους ανθρώπους που ο καφές λειτουργεί ως placebo, μπορείς όλα σου τα ροφήματα καφέ να τα επιλέγεις ντεκαφεϊνέ, ώστε να γεύεσαι το αγαπημένο σου ρόφημα, αλλά να μην σου προκαλούν κάτι κακό, όπως για παράδειγμα το στρες.

Έρευνες έχουν δείξει πως η μεγάλη ποσότητα καφέ, μπορεί να προκαλέσει στρες, και μάλιστα αδικαιολόγητο, αφού η καφεΐνη πρέπει να υπάρχει στον οργανισμό μας, μέχρι κάποια επίπεδα, από ένα σημείο και μετά γίνεται επιβλαβές.

Αν είσαι του Fitness, μπορείς να αντικαταστήσεις τον καφέ με χυμούς, που σίγουρα θα σε βοηθήσουν να νιώσεις δυνατός και θα σου δώσουν και όλες τις απαραίτητες βιταμίνες. Επίλεξε όμως φυσικούς χυμούς, ώστε να αποφύγεις τα σάκχαρα.

You May Also Like